Car Racing: Construct & GO بازی “مسابقات اتومبیل رانی” یک بازی سرگرم کننده و جذاب برای سیستم عامل اندروید می باشد که در سبک بازی های مسابقه ای بوده و توسط شرکت بازی سازی TOE Game Studio ساخته و پرداخته گردیده است. شایان ذکر است که این عنوان از بازی های اندرویدی از گرافیک جالب ، منحصر به فرد و ویژه ای برخوردار است که با توجه به تکرار نشدنی بودن ان در هیچ بازی دیگری توانسته است طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب نماید. این بازی در حال حاضر در فروشگاه گوگل پلی با نمره ۴٫۲ از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی در دسترس می باشد.

شما در این بازی قادر هستید تا به منظور ساخت و ساز اتومبیل های ویژه و منحصر به فرد خود از میان ۶۰۰ آپشن مختلف ، عناصری را برگزیده و آن ها را ترکیب کنید و در غالب مراحل پر هیجان و دیوانه وار بازی ساعت ها به سرگرمی چالش بر انگیز در گوشی ها و تبلت های اندرویدتان مشغول شوید.

جهان ماشین ها برای شما تدارک دیده شده است و شما را متحیر خواهد نمود. همین حالا بازی را شروع کرده و مطمئن باشید ، لحظه ای از ان دست نخواهید کشید. با جمع آوری دستاورد ها و سکه های بیشتر می توانید به ساخت اتومبیل های بهتر و مجهز تر بپردازید. سبک گیم پلی و رابط کنترلی بازی به گونه ای طراحی شده است که هر دو گروه سنی نوجوان و کودکان می توانند از آن لذت ببرند.

ویژگی های اصلی بازی :

– جزئیات گرافیکی دقیق و جلوه های بصری بی نظیر که شما را شیفته ی بازی می نماید

– سرعت دیوانه کننده در هنگام رانندگی

– موسیقی عالی در حین انجام بازی

– پشتیبانی از تمام گوشی ها و تبلت ها با هر عنوان و اندازه ای

– امکان خریداری سکه های برای افزایش سرعت در پیشرفت بازی