بازی Dim Light عنوانی جذاب در سبک ماجرایی میباشد که به تازگی توسط استودیو SanBae ساخته و پرداخته شده و با قیمت حدود ۱ دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۲۵۰۰ نفر امتیاز ۴٫۳ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ هزار بار دانلود را در سراسر جهان تجربه نموده است.

داستان:

ممکن است من آخرین انسانی باشم که در این وضعیت گرفتار شده است و حتی مطمعنم که حق با من است. بیمارستان در جنونی تاریک غرق شده است و از سایه ها صداهایی وحشتناک به گوش میرسد و من هیچ آگاهی از اتفاقات پیرامونم ندارم بنابراین , من باید از این جهنم فرار کنم , نور کمی را بسیار جلوتر از خود میبینم , باید به آن برسم , باید نجات پیدا کنم.

همان طور که از داستان بازی متوجه شدید شما در نقش فردی قرار خواهید گرفت که در بیمارستانی تاریک و جنون آمیز گرفتار شده است. و باید راهی برای فرار از آن پیدا کند. دوربین و گیم پلی بازی به صورت نمای بالا دنبال خواهد شد ولی این ویژگی به هیچ وجه از ترس و دلهره شما در طول بازی کم نخواهد کرد. هم چنین دشمنان شما در بازی همان بیماران بیمارستان هستند که با کوچکترین حرکت اشتباه در میان گروهی از آنان گرفتار خواهید شد.

یکی از عناوین برگزیده جشنواره BIC

اگر از طرفداران بازی های ماجراجویی نظیر Limbo هستید تجربه بازی Dim Light نیز خالی از لطف نخواهد بود. برای تاثیر بیشتر بازی Dim Light را همراه هدفون و در تاریکی تجربه نمایید.

دانلود بازی نور کم سو Dim Light v2.01 اندروید - همراه تریلر