Star Girl بازی “دختر ستاره” یک بازی جالب و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های کژوال بوده و توسط استودیو بازی سازی Animoca ساخته و پرداخته گردیده است. این بازی رنگارنگ و دخترانه تا کنون موفق به کسب نمره ۴٫۲ از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی گردیده است.

لباس ها و مدل های جذاب و دیدنی ستاره های بزرگ هالیوودی از جمله پاریس هیلتون را در دست گرفته و مجموعه ی وسیعی از لوازم آرایشی و لوازم جانبی ستارگان را برای خودتان تشکیل دهید. خانم پاریس هیلتون قطعا می داند که چگونه شما را به یک سوپر استار تبدیل نموده و آن چه را که برای مشهور شدن شما لازم است را به درستی به کار می برد تا به شهرت بی نهایت در جهان به عنوان یک ابر ستاره ، برسید. پس برای زرق و برق های دنیای ستارگی ، خود را آماده کرده و اجازه دهید پاریس مسیر ستاره شدن تان را برایتان هموار سازد.

در این بازی شاهد تمام کار هایی خواهید بود که ستاره ها به صورت روزمره در حال انجام ان ها هستند و البته مسیر رسیدن به جایگاه این دسته از افراد را به زیبایی طی خواهید کرد. این بازی با سبک و داستان جالبی که دارد بدون شک می تواند گزینه مناسبی برای گذارندن اوقات فراغتتان در دیوایس اندروید شما باشد. شما از همان ابتدا می توانید نگاه ها را به سمت خود تان جذب نمایید اما باید بدانید که مسیر درازی برای ستاره شدن در پیش دارید.

ویژگی های اصلی بازی :

– طیف گسترده ای از لباس ها و لوازم برای ستاره شدن

– سه بخش مرحله ای و اصلی مختلف : خواننده شدن ، بازیگر شدن و مدل

– امکان کسب در آمد با تمام کردن مشاغل مختلف و چالش های متعدد

– امکان چت و گفت و گو با ستاره های مشهور در جهان واقعی