Pocket ages

عصر کوچک یک بازی تجارت و شهر سازی جذاب و گیرا است که چند عصر مختلف را در خود دارد! منابع را بدست آورید، کالا های قابل فروش را بسازید و به فناوری های جدید دست پیدا کنید تا پیشرفته ترین محصولات را باز کنید.

در راستای این گرفته که ” از آغاز ساده، چیز های زیبایی بدست می آید”، عصر کوچک اینطور آغاز می شود که کشاورزان ما قبل باستان شما آتش را کشف می کنند، و شروع یک تمدنی را رقم می زنند که در طی زمان تحت پادشاهی شما خواهد بود.

در این بازی شما باید تمدن خود را بنا کنید و گروهی از غارنشینان ما قبل تاریخ را رهبری کرده و تمدن را به شکوفایی و رشد برسانید. در زمینه علوم و فناوری به پیشرفت برسید و شهر خود را بنا کنید. تبدیل به یک حاکم عاقل شده و در این بازی جذاب و منحصر به فرد، شهروندان و مردم خود را به سوی ثروت و شادی هدایت نمایید. کار خود را با ساخت یک روستای کوچک برای مردم باستانی آغاز کنید. در سرزمین های اطراف جست و جو و گردش نمایید. منابع مفیدی مانند سنگ، فلز و چوب تولید کنید. خانه، مغازه، کلیسا و دیگر ساختمان ها را بنا کنید. کالاهای مختلفی را تولید کرده و آنها را بفروشید. از طلا برای توسعه شهر خود استفاده کنید. از این بازی زیبا لذت ببرید.

ویژگی های اصلی بازی:

– تمدن خود را در ۴ عصر فوق العاده هدایت کنید: ما قبل تاریخ، باستانی، کلاسیک و قرون وسطی

– با پیشرفت در فناوری، ساختمان های زیبا تر و پر ابهت تری بسازید

– روستاییان خود را هدایت کرده و شکوفایی آنها را از ولگردان ساده به شهروندان با شخصیت ببینید

– انواع آیتم های جالب برای ساخت، جمع آوری و فروش

– ساختمان های مختلف

– ماموریت های جذاب

– سیستم تجارت پیشرفته