Clarence Blamburger

به کلارنس تپل کمک کنید تا بزرگترین همبرگر دنیا را درست کند. غذا از آسمان به زمین می افتد و شما باید آن را بگیرید. قهرمان این بازی خوش شانس نیست. همبرگر او با ترقه هایی که سامو انداخت منفجر شد. حالا شما فرصت دارید تمام تکه هایی که به آسمان پرتاب شده را بگیرید. مرتبا حرکت کنید. پنیر، گوشت، کاهو و دیگر تکه ها را بگیرید. مواظب باشید که به ترقه ها برخورد نکنید. برگر ها را با دستور پخت های مختلف بپزید. تنها آن تکه هایی را بگیرید که در دستور پخت آمده اند.

کلارنس می خواهد بهترین همبرگر را درست کند، اما وقتی سامو چند ترقه در بین آن انداخت، غذا به بالا پرتاب شد! شما باید سعی کنید تا این تکه را بگیرید.

از کنترل های ساده و حسی استفاده کنید تا ترکیباتی که در آسمان هستند را بگیرید و از ترقه ها دوری کنید. با استفاده از ترکیبات ساده مانن گوشت، پنیر و کاهو برگر ها را درست کنید. البته می توانید از چیز های عجیب تر مانند دونات، نیمرو، لابستر و حتی کرم استفاده کنید!

برای گرفتن امتیازات اضافی، دستور پخت های عجیب و جدید را باز کنید. تنها ترکیبات لازم را بگیرید و با این کار امتیازات خود را شدیدا بالا ببرید. این بازی دارای گیم پلی بسیار روان و شخصیت های بامزه است!

هرچه بیشتر مقاومت کنید، غذا سریع تر از آسمان می افتد. شما در این بازی هیجان انگیز و بامزه می توانید سرعت واکنش خود را آزمایش کرده و هماهنگی خود را به چالش بکشید. آیا می توانید با سرعت دیوانه وار خود را هماهنگ کنید و رکورد امتیازات را بشکنید؟ شما می توانید از این بازی زیبا و لذت بخش هم اکنون لذت ببرید!

ویژگی های اصلی بازی:

– شخصیت های بامزه

– دستور پخت های مختلف برای همبرگر

– کنترل های ساده و حسی

– گیم پلی روان و جذاب

– امتیازات بالا

– ماموریت های جالب