Farming PRO 2015 بازی “فارمینگ پرو” یک بازی سرگرم کننده و جالب برای سیستم عامل اندروید می باشد که در سبک بازی های شبیه ساز بوده و توسط شرکت بازی سازی Mageeks Apps & Games ساخته و پرداخته شده است.شایان ذکر است که این بازی از عناصر و جزئیات گرافیکی زیبایی برخوردار بوده و در حال حاضر در فروشگاه گوگل پلی برای عموم کاربران اندروید سراسر جهان در دسترس می باشد.

زمان ان رسیده که به اشتغال زراعتی و کشاورزی مشغول شده ، با یک شبیه ساز بی نظیر برای فعالیت های کشاورزی ساعت های در گوشی ها و تبلت های اندروید تان به سرگرمی چالش بر انگیز و لذت بخش مشغول شوید. به زراعت در زمین های حاصل خیز پرداخته ، حیوانات اهلی مختلفی را پرورش داده ، به گشت و گذار در مزرعه ی خود پرداخته تا بتوانید مدیریت جامعی بر آن داشته باشید ، به رانندگی با کمباین های کشاورزی مشغول شده همچنین می توانید سوار بر تراکتور ها و کامیون ها و دیگر وسایل نقلیه بپردازید. در گوشه و کنار بازی تعداد کثیری از ابزار و آلات کشاورزی و زراعتی را مشاهد می نمایید که قادر هستید بر هر کدام تسلط یافته و استفاده از هر یک را بیاموزید.

هدف شما در این بازی بی نهایت سرگرم کننده ، ساخت و توسعه ی با ارزش ترین و عالی ترین مزرعه ای است که تا به حال دیده شده و این امکان با استفاده از رنکینگ امتیازات شما وجود دارد.

ویزگی های اصلی بازی :

– شما قادر هستید که صاحب بیش از ۵۰ اتومبیل و ابزار کشاورزی مختلف در سراسر بازی شوید. ماشین های کشاورزی از جمله کمباین ها ، تراکتور ها و کامیون ها در جای جای بازی برای تان تدارک دیده شده اند

– امکان استخدام شاگرد برای کمک در کار های مزرعه برایتان وجود دارد

– امکان بزرگ کردن حیوانات اهلی و انواع گیاهان نیز برای تان در نظر گرفته شده است