بیش از ۱۶ میلیون بار دانلود

شما هم می توانید در ماهی گیری ستاره شوید!

مدت زیادی است که بازی های شبیه ساز اندروید مورد توجه خیل عظیمی از کاربران این سیستم عامل واقع شده است. بازی های در این سبک، مانند Fishing Superstars طرفداران زیادی دارند و امتیاز قابل توجهی در فروشگاه گوگل یا همان گوگل پلی کسب می کنند. بازی Fishing Superstars در واقع شبیه ساز ماهیگیری است که با ویژگی های مختلف و متفاوتی که دارد جزء بهترین های این گروه قرار می گیرد.

در فصل سوم این بازی شما می توانید با دوستان خود تشکیل یک تیم دهید و در ماموریت های مختلف که بازی به شما محول می کند با دوستان خود همراه باشید. گیم پلی بازی به گونه ای طراحی شده است که نتنها از ادامه آن صرف نظر نخواهید کرد بلکه با جلو بردن راهبرد های مختلف، به ادامه بازی بیشتر تشویق خواهید شد!

در این بازی شما با طیف گسترده ای از ماهی های مختلف روبرو می شوید. از صید ماهی های کوچک و سرخ گرفته تا شکار ماهی ها عظیم الجثه ای که تا به حال حتی به خواب هم مانند آن ها را ندیده اید. هدف شما باید پیشی گرفتن از رقبا و اضافه کردن ماهی های مختلف به آرشیو آکواریومی خود باشد.

ویژگی های اصلی بازی:

– شبیه سازی عالی

– گیم پلی جذاب

– تشکیل تیم با دوستان

– طیف گسترده ای از ماهی های مختلف تا ۲۰۰ نوع

– رقابت سالم با دوستان خود و ثبت امتیاز در فیسبوک

اگر از دوست داران سبک بازی های شبیه ساز و ماهی گیری در سیستم عامل اندروید می باشید، پیشنهاد می کنیم هرگز این بازی را از دست ندهید.