Survivors: The Quest یک بازی زیبا ، سرگرم کننده و پر طرفدار برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های استراتژیک بوده و توسط استودیو بازی سازی G5 Entertainment ساخته و پرداخته گردیده است. شایان ذکر است که عواملی چون گرافیک فوق العاده بالا ، جزئیات و افکت های بصری واقع گرایانه و خط داستانی جذاب ، توانسته اند این بازی را به یک بازی پر مخاطب مبدل سازند که نمره فوق العاده ۴٫۴ از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی ، حاکی از این امر نیز هست.

مسفران یک هواپیمای مسافر بری بعداز سقوط سختی که در یک جزیره ی متروک داشتند ، خود را در یک مکان نا معلوم به دام افتاده می بینند. ولی پس از مدتی متوجه می شوند که این جزیره متروک چندان هم خالی از سکنه و دور افتاده نیست. حضور نشانه ها و عناصری چون : ساختمان های عجیب و غریب و یک لپتاپ کهنه در گوشه و کنار این جزیره باعث می شود که مسافران جدید الورود ، در یابند که این مکان در گذشته محلی برای تحقیقات علمی بوده است. اما سوال اینجاست که چه کسی پشت این عوامل بوده و به واقع چه رازی در این جزیره ی عجیب مخفی شده است.

در این بازی قرار است که شما همراه با مسافران این هواپیما ی سانحه دیده به گشت و گذار در جزیره پرداخته و آن ها را از مواجه با قحطی و گرسنگی باز داشته و به پرده برداری از یک راز شگفت انگیز در کنار یکدیگر مشغول شوید