Truck Trials 2: Farm House بازی “رقابت کامیون ها” یک بازی سرگرم کننده و پرمخاطب برای سیستم عامل اندروید می باشد که در سبک بازی های مسابقه ای بوده و توسط شرکت بازی سازی Hondune Games ساخته و پرداخته شده است. شایان ذکر است که این بازی جالب با وجود گرافیک منحصر به فرد و ویژه ای که دارد همچنین با گیم پلی دینامیکی و تعلیقی خود توانسته است طرفداران بسیاری را در سطح جهان به سمت خود جذب نماید که نمره خارق العاده ۴٫۵ در فروشگاه گوگل پلی حاکی از آن نیز هست.

در این بازی قادر هستید با استفاده از آیتم های گوناگون ، ماشین خود را سفارشی سازی نموده و در برابر تعداد کثیری از بازی کنان در سراسر جهان قرار گیرید یا این که می توانید فقط با دوستان تان به صورت آنلاین در این بازی دیوانه کننده ی جاده های کوهستانی به ماجرا جویی و چالش بپردازید. تمام سعی خود را بکنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن هر یک از مراحل را به پایان برسانید در این مسیر باید تمام حواستان باشد که به وسیله نقلیه خود اسیب وارد نکرده و از برخورد با دیگر عناصر بپرهیزید همچنین در طول مسیرتان مخروطی شکل هایی نیز وجود دارند که از برخورد به آن ها نیز بر حذر باشید. اگر می خواهید که در این بازی یک راننده و یک بازیکن موفق باشید باید تمام دقت تان را در حالی که با سرعت عمل می کنید به کار ببرید.

ویژگی های اصلی بازی :

– فیزیک فوق العاده واقع گرایانه به طوری که در هنگام عبور از مکان های پر از ناهمواری فنر های ماشین به شکل حیرت انگیزی فشرده می شوند و کاملا مشابه اتومبیل های واقعی سیستم تعلیق را بر عهده دارند

– بیش از ۵۰ مرحله دشوار و چالشی

– شامل ۷ اتومبیل سنگین بی نظیر

– امکان سفارشی سازی و آپگرید اتومبیل هایتان