Gunslugs 2 بازی “ضربه اسلحه” یک بازی سرگرم کننده و منحصر به فرد برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های اکشن بوده و توسط شرکت بازی سازی OrangePixel ساخته و پرداخته گردیده است. شایان ذکر است که این بازی از گرافیک دو بعدی و انیمیشنی برخوردار می باشد و تا کنون در فروشگاه گوگل پلی موفق به کسب نمره ۴٫۱ از سوی کاربران اندروید سراسر جهان شده است.

جهانی که توسط تانک ها ، عنکبوت های غول پیکر ، بمب ها ، راکت ها ، بیگانه ها و … مورد حمله واقع شده و در یک جنگ تمام عیار به سر می برد را در این بازی کم نظیر تجربه می کنید. این جهان که با هرج و مرج و بی قانونی دست و پنجه نرم می کند به یک قهرمان بی باک نیاز دارد ، بلی! شما آن قهرمان هستید! آیا آماده اید که به جهان جنگ زده و پر مخاطره ی بازیِ گان اسلاک قدم گذارید و ساعت ها در گوشی ها و تبلت های اندرویدتان به سرگرمی چالش بر انگیز و لذت بخش مشغول شوید؟

اگر از علاقه مندان بازی های اکشنی هستید که در آن ها عوامل و عناصری چون : اکشن سطح بالا ، هرج و مرج و شلوغی ، مواد منفجره ، رمز و راز بی پایان دیده می شوند و شما آن ها را چندان جدی نگیرید ، باید بدانید که این بازی راست کار تان است و هرگز نباید آن را از دست بدهید

نسخه مود شده