Dustoff Heli Rescue بازی ” گروه نجات هوایی” یک بازی زیبا و نو آورانه برای سیستم عامل اندروید می باشد که در سبک بازی های آرکید و مرحله ای بوده و توسط شرکت بازی سازی Invictus Games ساخته و پرداخته گردیده است. شایان ذکر است که بازی از گرافیک زیبای پیکسلی برخوردار بوده و در حال حاضر در فروشگاه گوگل پلی دارنده امتیاز ۴٫۲ از سوی کاربران اندروید سراسر جهان است.

ندای آشنای جنگ های هوایی جنگل ها شوید! زمان آن رسیده است که با هلیکوپتر نجات خود از زمین بلند شده و به جست و جوی افراد نظامی و سربازان مجروح در میادین نبرد که دائما زیر گلوله های نفرات دشمن هستند پرداخته و ساعت ها در گوشی ها و تبلت های اندروید تان به بازی و سرگرمی چالش بر انگیز و لذت بخش بپردازید. اگر شما قادر به بر عهده گرفتن این مسئولیت سنگین نباشید پس هیچ کس قادر نخواهد بود!

محموله ی دزیده شده ی نظامی را که گویا از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است با استفاده از هلیکوپتر شینوک خود پیدا کرده و آن را با احتیاط و امنیت کامل به نزدیک ترین پایگاه های دوست انتقال دهید. تمام این کار ها را باید در حالی انجام دهید که نیرو های جنگ طلب دشمن در حال شلیک ، حمله و گروگان گیری با استفاده از تانک ها و دیگر تجهیزات و ساز و برگ نظامی بر علیه شما هستند.

ویژگی های اصلی بازی :

– شامل بیش از ۲۵ مرحله منحصر به فرد و گوناگون

– حضور ۳ هلیکوپتر نجات برای بیرون کشیدن افراد مجروح در جنگ ، که هر کدام دارای نحوه کنترل و اصطلاحا هندلینگ و ویژگی های حمل و نقلیِ مختص خود می باشند

– شامل ۳ اسلحه مختلف با قابلیت های متفاوت

– مراحل متنوع از لحاظ شرایط آب و هوایی و شب و روز

– لوکیشن ها و میادین جنگی در انواع مختلف