Disney Bola Soccer بازی “بولا ساکر” یک بازی ورزشی ، فوتبالی و منحصر به فرد است که در سبک بازی های اسپورت بوده و توسط شرکت بازی سازی Disney ساخته و پرداخته شده است. شایان ذکر است که این بازی زیبا از گرافیک تکرار نشدنی و خاصی برخوردار است که کاراکتر های طراحی شده آن در سبک کاریکاتوری شما را به وجد می آورند. این عنوان در حال حاضر در فروشگاه گوگل پلی برای عموم کاربران اندروید سراسر کره خاکی به انتشار رسیده است.

ما به دنبال یک سر مربی فوتبال برای یک تیم خودمانی ، متشکل از همسایه های محل هستیم که بتواند یک تیم معمولی را به یک تیم مبارزه طلب و قدر مبدل سازد! آیا شما آن چه را که برای پیروزی در مسابقات محلی برای تیم لازم است را در چنته دارید؟! در این بازی زیبا قرار است عده ای از بازیکنان فوتبال را با تمرینات مداوم و قرار گیری در شرایط مسابقه ای از بازیکنان آماتور به ستارگان جهانی فوتبال تبدیل نمایید

با پیروزی در تورنومنت ها ، رقابت در برابر دوستانتان ، مقابله با دیگر تیم ها از کشور های مختلف جهان سعی در دستیابی به پیروزی و افتخار داشته و ساعت ها در گوشی ها و تبلت های اندروید تان سرگرم شوید.

فرصت ملحق شدن به جهان مسابقات بولا را از دست ندهید جایی که قرار است در آن به شکستن سنت ها و کسب افتخارات بپردازید

ویژگی های اصلی بازی :

– در مود سینگل پلیر (انفرادی) به انجام تورنومنت های مختلف پرداخته و پله های ترقی را در لیدر بورد بازی یکی پس از دیگری به سوی صدر جدول طی کرده ، هم مصافان خود را شکست داده و دستاورد های بازی را از آن خود کنید.

– وجود بخش quick game در بازی

– امکان انتخاب تیم های رقیب برای مسابقه

– رابط کنترلی حسی و کاربر پسند