Set Sail بازی “بادبان ها” یک بازی جدید و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید می باشد که در سبک بازی های استراتژیکی بوده و توسط شرکت بازی سازی Artifex Mundi ساخته و پرداخته شده است. شایان ذکر است که نسخه ویندوزفون بازی نیز همزمان با نسخه اندروید آن در فروشگاه های مربوطه به انتشار رسیده است.

شغل خانوادگی خود را زنده نگه داشته و از امپراطور دزدان دریایی در برابر دشمنان محافظت کنید تا بتوانید پدر شخصیت اصلی بازی را نجات داده باشید! حکمران بندری خوش نیت بازی در شرایط سختی قرار دارد. سِر فرانسیس مقروض واقع شده و طلب کارانش پشت در با عصبانیت در انتظار هستند. تنها چاره ای که برای او باقی مانده است ، رضایت به ازدواج دخترش کاترین است تا بتواند بدهی هایش را پرداخت نموده و خود را از مخمصه ای که در آن افتاده است بیرون بکشد.

در این بازی سرگرم کننده شما باید به کار آفرینی با عواملی چون : استخدام کارگرها برای گسترش کشتی سازی ، باز سازی و ارتقا کشتی ها ، مسابقه در تایم محدود در برابر زمان ، خرید و فروش برای کسب سود و منفعت و در نهایت آماده شدن برای رقابت نهایی پرداخته و ساعت ها در دستگاه اندرویدتان به سرگرمی چالش بر انگیز بپردازید.

ویژگی های اصلی بازی :

– در این بازی قادر هستید تا در ۶ جزیره با حال و هوای کاملا متفاوت و منحصر به فرد به انجام ماموریت ها پرداخته و آپگرید های ویژه ی بازی را آنلاک نموده و به ۱۷ مورد از دستاورد های بازی دسترسی پیدا کنید.

– امکان باز سازی و ارتقا کشتی ها ، همچنین خرید و فروش آن ها برای ماجراجویی سود آور و پر منفعت برای شما وجود دارد

– امکان استخدام کارگران برای کار آموزی و سرمایه گذاری بر بار انداز ها

– گیم پلی همه جانبه و بی نظیر که برای هر دو دستگاه گوشی و تبلت سفارشی سازی شده است