Zombie Defense 2: Episodes بازی “دفاع زامبی” یک بازی جذاب و سرگرم کننده می باشد که در سبک بازی های اکشن بوده و توسط شرکت بازی سازی Pirate Bay Games ساخته و پرداخته شده است. شایان ذکر است که این بازی از گرافیک بسیار بالا ، گیم پلی روان ، جزئیات و عناصر و افکت های بصری فوق العاده سطح بالایی برخوردار است و با وجود ویژگی های ذکر شده توانسته است تا کنون موفق به کسب امتیاز ۴٫۲ از سوی کاربران اندرویدی سراسر جهان گردد.

امروز در سایت بزرگ اندرویدکده افتخار این را داریم که سری دوم از دینامیکی ترین و و پر هیجان ترین بازی زامبی کشیِ موجود برای سیستم عامل اندروید را که به صورت شوتر اول شخص و به تازگی در دنیای بازی های اندروید به انتشار رسیده است ، خدمت شما معرفی نماییم.

داستان بازی در سال ۲۰۲۱ اتفاق می افتد که یک ویروس مرگبار و البته وحشتناک در میان تمدن انسان ها انتشار می یابد. عده ای از بازماندگان این سانحه ناگوار در مستعمراتی پناهنده شده اند که در زیر زمین قرار داشته و از دنیای بیرون به کلی جدا گردیده اند این مستعمرات در سطح جهان گسترده شده اند و امکاناتی برای زندگی انسان ها نیز در آن ها گنجانده شده است. سارا فاستر یک افسر آمریکایی است که جان سالم به در برده است و در حال حاضر مشغول به اتمام رساندن ماموریت های دشوار و خطرناک به رهبری یک متخصص ژنتیک است. این متخص کار کشته با انجام این ماموریت های پر خطر در پی کشف واکسنی برای این ویروس خانمان سوز می باشد.