ZombWar بازی “زامب وار” یک بازی بسیار مهیج و پر طرفدار می باشد که در سبک بازی های Deivid Cole بوده و توسط شرکت بازی سازی Deivid Cole برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس ساخته و پرداخته شده است و هم اکنون در فروشگاه گوگل پلی با نمره ۴٫۴ از سوی کاربران اندروید سراسر جهان در دسترس می باشد.

کنترل و فرمانروایی جزیره مسکونی خود را به دست گرفته و از سرزمین خود در برابر زامبی ها تمسخر آمیز و احمقانه ای که قصد تجاوز و حمله به جزیره زیبای شما را دارند ، محافظت نمایید. این بازی در سبک بازی های اعتیاد آور و برج دفاعی می باشد و به گفته به وجود آورندگانش می تواند هر بازیکنی را که به خود جرات به دست گرفتن کنترل جزیره را داده ، ساعت ها در دستگاه اندروید خود سرگرم سازد. گیم پلی بازی بسیار لذت بخش بوده و می تواند به قدری شما را مجذوب خود نماید که حتی متوجه گذر زمان نیز نگریدد.

تیم جنگی شما شامل عوامل و جنگ جویانی با وظایف و حرفه هایی چون : تک تیر اندازان مدرن ، اسلحه داران ، نارنجک انداز ها ، برج های جنگی نیتروژنی ، جانپناه های ضد راکت و برجک های تسلا ، می باشد که باید نهایت تلاش خود را به کار گیرید تا با استفاده ی بهینه و هوشمندانه از آن ها مانع از پیش روی زامبی های دیوانه شده و آن ها را نابود نمایید. خط داستانی بازی و تمامی نبرد های آن در جزایر گرمسیری استوایی جریان دارد که به زیبایی هر چه تمام تدارک دیده شده است.

ویژگی های اصلی بازی :

– نبرد های دفاعیِ جزیره ایِ حماسی

– تعداد کثیری از زامبی ها و تانک ها و سلاح ها برای نبرد در برابر متجاوزان

– حضور سلاح های مدرن و پیشرفته

– دشمنان جالب و شگفت انگیز

– امکان ارتقا تجهیزات جنگی برای کنترل بیشتر بر نبرد ها