Rush Star – Bike Adventure بازی “موتور سوار ماجراجو” یک بازی پر طرفدار و مهیج در سبک بازی های آرکید و مرحله ای بوده که توسط شرکت بازی سازی JellyBus ساخته و پرداخته گردیده و در حال حاضر با امتیاز فوق العاده ی ۴٫۴ در فروشگاه گوگل پلی در دسترس کاربران اندروید سراسر کره خاکی می باشد.

آیا از عاشقان بازی های مسابقه ای پر سرعت و پر هیجان هستید؟ اگر این چنین است پس به هیچ وجه نباید بازی راش استار را از دست بدهید. با نصب این بازی بر روی دیوایس اندروید خود تجربه یک بازی نامتعارف در سبک بازی های مسابقه ای و ماجرایی را خواهید داشت و در مکان هایی به مسابقه می پردازید که قبلا حتی به فکرتان هم خطور نمی کرد که در این مکان های غیر عادی به مسابقه سرعت مشغول شوید!

در این بازی مهیج و پر استرس در هر نوع لوکیشن و ناحیه ای به رقابت و چالش می پردازید که از جمله آن ها می توان به انجام مسابقات در : جنگل های بارانی و مرطوب ، در دل آتشفشان های مملو از ماگمای جوشان و گدازه های خطر ناک ، روستا های کولاک زده و مکان های دیگری که فقط خودتان می توانید بر آن ها اسمی بگذارید ، اشاره کرد. از میان موتور های مسابقه ای درجه یک و مطرح جهان هر کدام را که دوست داشتید انتخاب کرده و به عنوان یک موتور سوار فوق حرفه ای جایگاه تان را غیر قابل فتح نمایید. زمان را از دست ندهید همین حالا شروع به پیشرفت در جدول رده بندی بازی نمایید.

ویژگی های اصلی بازی :

– حضور ۶ مود مختلف تعقیب و گریز برای بازی

– شامل مجموعه ی موتور ها ، از موتور سیکلت های کلاسیک گرفته تا موتور های شناور نسل آینده

– صحنه های سینماتیک هیجان انگیز در طول مراحل

– حضور آیتم ها و مراحلی برای آنلاک کردن

– امکان سفارشی سازی موتور سیکلت ها به سلیقه خودتان