“Panda Pop” عنوانی فانتزی و سرگرم کننده در سبک بازی های فکری و پازلی بوده که توسط شرکت بازی سازی SGN ساخته و پرداخته گردیده و هم اکنون در فروشگاه گوگل پلی دارنده نمره ۴٫۳ از سوی کاربران اندرویدی سراسر جهان می باشد

در بازی Panda Pop باید شیوه ترکاندن حباب ها را طوری تنظیم کنید که بتوانید بچه پانداها را به سلامت نجات دهید. یک موجود عجیب و غریب پانداهای دوست داشنی را ربوده و در جنگل به دام انداخته است. با اس- تراتژی هوشمندانه باید حباب ها را منفجر کنید تا بتوانید موجود عجیب و غریب داستان را شکست داده و توله های با نمک بازی را به آغوش مادر نگرانشان باز گردانید. در طول مراحل بازی تمام سعی خود را در به دست آوردن مهارت و استراتژی استوار و بهینه ، به کار برده تا پس از کسب مهارت لازم در منفجر کردن هوشمندانه ی حباب ها ، در پشت سر گذاشتن مراحل بالاتر و دشوارتر با مشکل مواجه نشوید. بازی دارای حال و هوای رنگارنگ و فانتزی است که می تواند شما را ساعت ها در گوشی ها و تبلت های اندروید تان سرگرم نماید و تجربه لذت بخشی در اوقات فراغتتان به ارمغان آورد.

بازی سرگرم کننده Panda Pop را به راحتی می توانید در اوقات فراغتتان به مانند راه رسیدن به خانه و دیگر زمان های از دست رفته تان انجام دهید و نهایت استفاده را از آنها ببرید.

دانلود بازی پاندا پاپ Panda Pop v13.0.100 اندروید