Bike Dash بازی “دوچرخه سواری کوهستان” یک بازی مهیج و ورزشی در سبک بازی های اکشن بوده که توسط شرکت بازی سازی Twindigo ساخته و پرداخته گردیده است و هم اکنون در فروشگاه گوگل پلی برای سیستم عامل اندروید در دسترس کاربران اندرویدی سراسر کره خاکی قرار دارد.

به گفته سازنده : این بازی در دستگاه های جدید و پر قدرت همانند گوشی گلکسی اس ۵ و دیگر مشابهانش کارایی بهتری از خود نشان داده و در کل در این دسته از دیوایس های اندرویدی لذت بخش تر خواهد بود. فشار و استرس بی پایان را به هنگام گذر از کوهستان ها و راه ها پر پیچ و خم بسیار خطر ناک احساس کنید و در هنگامی که از موانع طبیعی بازی به سلامت و با قاطعیت عبور می کنید حرکات و تریک های نمایشی بر ضد نیروی جاذبه انجام داده تا رکورد شکسته به نقطه اوج خود برسید.

در طول مراحل بازی دو چرخه های واقعی و رسمیِ حرفه ای را از سازندگان حقیقی مشاهده خواهید نمود که به زیبایی هر چه تمام تدارک دیده شده اند تا شما را به تحیر وا داشته و از نکته بینی و اصالت تحسین بر انگیز بازی رضایت مند شوید. در این بازی هیجانی و گرافیکی باید از سراشیبی های تند و تیز با دل و جرات پایین آمده و بدون برخورد با موانع رکورد شکنی نموده و ساعت ها در دستگاه اندرویدی تان سرگرم شوید.

با انجام تریک های نمایشی و کومبو های گوناگون در طول پرش های بسیار بلند و ترسناک می توانید سکه های اضافی کسب نمایید همچنین امکان آنلاک و آپگرید تریک ها و اعمال تغییرات بر دوچرخه تان نیز در بازی تدارک دیده شده است.

وبژگی های اصلی بازی :

– جنگل ها و مناظر گرافیکی با جزئیات بسیار بالا

– امکان تغییر دوربین به حالت اول شخص و سوم شخص

– حضور ۱۵ مرحله شگفت انگیز برای آنلاک نمودن

– شامل بیست آیتم گوناگون برای اعمال آپگرید ها بر روی دوچرخه تان