Bad Roads 3 : Very Bad Roads بازی “جاده های بد” یک بازی دو بعدی و پر طرفدار بوده که در سبک بازی های مسابقه ای می باشد و توسط شرکت بازی سازی Laurent Bakowski ساخته و پرداخته شده است. شایان ذکر است که نسخه سوم از این بازی جذاب که قصد داریم امروز آن را برای دانلود در خدمتتان قرار دهیم موفق به کسب امتیاز ۴٫۲ از سوی کاربران اندرویدی سراسر جهان گردیده در پلی استور در دسترس عموم قرار گرفته است.

آیا مایل هستید که در قالب یک بازی ، در گوشی ها و تبلت های اندرویدی تان ، مهارت و قوای پیش بینی خود را به آزمون گذارده و محک بزنید. انتظار ها به پایان رسیده و نسخه سوم از بازی بی نظیر جاده های بد برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسیده است. در سراسر بازی تنها یک هدف را دنبال خواهید کرد : تا جایی که می توانید به پیش بروید و از افتادن قفس هایی که به عنوان بار برای اتومبیل های مختلف تان تعبیه شده اند جلوگیری کنید. اما بدانید که تکیه کردن به همین قانون ساده در هنگام عبور از موانع شما را به جایی نخواهد رساند. همین حالا این بازی کم حجم و با ارزش را دانلود کرده و ساعت ها در دستگاه های اندروید خود به سرگرمی چالش بر انگیز و لذت بخش بپردازید.

مسیر های تدارک دیده شده برای شما در طول مراحل بازی آن طور که به نظر می رسند ساده و بی دردسر نخواهند بود بلکه به عبارتی شما را گول خواهند زد. در این بازی خود را در میان تعداد کثیری از اتومبیل های باربر می بینید و باید با استفاده از آن ها از مسیر های مجلل و جالب بازی به سلامت عبور نمایید.

ویژگی های اصلی بازی :

– تعداد کثیری از اتومبیل ها برای آنلاک کردن

– گرافیک زیبا و منحصر به فرد

– موزیک های الکتریکی به همراه مناظر متعالی

– درجه سختی افزایشی

– کنترل آسان و کاربر پسند