Ancient Heroes Defense بازی “قهرمانان باستانی” یک بازی بسیار مهیج و پر مخاطب می باشد که ساخته استودیو بازی سازی FF_Studio بوده و هم اکنون در فروشگاه گوگل پلی با نمره خارق العاده ۴٫۷ در دسترس کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار دارد. شایان ذکر است که بازی در سبک بازی های استراتژیکی بوده و با گرافیک فانتزی و رنگارنگ همچنین گیم پلی جالب بدون شک می تواند رضایت شما را جلب نماید.

اگر از آن دسته از افرادی هستید که طرفدار بازی های مشهوری چون Dota و Warcraft هستند ، با تجربه این بازی در دستگاه تان به شدت خوش حال خواهید شد. چرا که این بازی با اقتباس از بازی هایی چون classic Dota 2 به همراه عناصر و ویژگی های جدید و نو اورانه ای تدارک دیده شده تا شما را ساعت ها در دستگاه اندرویدی تان سرگرم نماید.

ویژگی های اصلی بازی :

– گرافیک شفاف و خیره کننده با سبک منحصر به فرد به گونه ای که مشابه آن را در هیچ بازی دیگر نمی بینید

– کاراکتر های بازی از جنبه های مختلف به شدت غنی بوده و دارنده ی اسکیل ها و توانایی های منحصر به فرد و گوناگونی نیز می باشند که به جذابیت هر چه بیش تر بازی می افزایند

– به مانند دیگر بازی های هم نوع ، در این بازی نیز می توانید استایل های مختلفی برای قهرمانان تان انتخاب نموده و از استراتژی ها و تاکتیک های دفاعی و یا تهاجمی گوناگون استفاده نمایید

– سیستم اسکیل ها بسیار متنوع و بی پایان بوده و دارای ویژگی ها و امکانات متنوعی نیز می باشند

– سطح دشواری بازی با پشت سر گذاشتن هر یک از نقشه ها بالا تر می رود. با جمع آوری آیتم های مختلف در طول مراحل به آپگرید و پیشرفت دادن تیم قهرمانان تان پبردازید تا در اتمام ماموریت های به مشکل بر نخورید.