Off-Road Hill Climber: Bus SIM بازی “رانندگی در جاده خاکی” یک بازی سرگرم کننده و چالشی در سبک بازی های شبیه ساز می باشد که توسط شرکت بازی سازی TrimcoGames ساخته و پرداخته شده و هم اکنون در فروشگاه گوگل پلی در دسترس کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار دارد.

در این بازی شبیه ساز رانندگی با اتوبوس های مسافربری در جاده های خاکی ناهموار ، شما می توانید از میان تعداد کثیری از اتوبوس های بی نظیر ، هر کدام را که دلتان بخواهد برگزیده و در یک بازی شبیه ساز فوق العاده چالش بر انگیز ساعت ها در دستگاه اندرویدی تان سرگرم شوید. قادر هستید در نقش یک شوفر اتوبوس های مسافربری به چالش در تپه ها و دره های دشوار و صعب العبور پرداخته و نهایت مهارت را در هدایت اتومبیل های بزرگ در شرایط دشوار ، به ثبت رسانده و تقویت نمایید. خطاب به تمامی عاشقان بازی های رانندگی با اتوبوس های مسافربری : در نهایت شبیه ساز رانندگی پر سرعت کوهستانی برای اسمارتفون های اندرویدی انتشار یافته است تا بتوانید قابلیت ها و پتانسیل خود را به آزمایش گذارده و به رخ دیگر کاربران بکشید. در طول مراحل می توانید اتوبوس مسافربری تان را تعویض کرده و در تپه های زیبای تدارک دیده شده در بازی به چالش لذت بخش بپردازید. شما می توانید به بهترین و برجسته ترین راننده اتوبوس های مسافربری در مکان های صعب العبور که تا به حال دیده شده است ، مبدل گردید.

آیا قادر هستید که با دست فرمان بی نظیرتان در مراحل بازی مبدل به یک راننده مطرح در دنیای رانندگان پر سرعت کوهستانی گردید؟! ایده کلی این بازی در دنیای بازی های اندرویدی بی همتا بوده و یک نو آوری به حساب می آید. مسیر مشخص شده را در هر یک از لوکیشن ها دنبال نموده و خود را در سریع ترین زمان به خط پایان برسانید.