Spider: Rite of Shrouded Moon

۴٫۹۹ دلار قیمت در گوگل پلی!

۴٫۲ ستاره در گوگل پلی!

Spider: Rite of Shrouded Moon یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای اندروید منتشر شده است و در گوگل پلی با قیمت ۴٫۹۹ دلار به فروش می رسد. بازی دارای امتیاز ۴٫۲ ستاره در گوگل پلی بوده و Tiger Style توسعه دهنده ان می باشد.

جوایز متعددی که تاکنون بازی به دست آورده است:

– IGN تنها بازی که بر روی گوشی خود نیاز دارید تا نصب کنید، و دیگر به هیچ بازی نیاز نخواهید داشت!

– یک بازی پولادین و قابل توجه به گفته Rock

– سطح جدیدی از بازی های اندروید و قابل توجه Kotaku

– Eurogamer یک داستان بی نظیر و بلند پروازانه با چالش های بسیار

– GameInformer یک بازی بی نظیر و گیم پلی عالی

– PocketTactics یک توسعه دهنده عالی برابر است با یک بازی بی نظیر

تمامی تلاش خود را به کار ببرید تا در این بازی حشرات و عنکبوت ها را به دام بیندازید و وارد عمارت قدیمی شوید تا تمامی چالش هایی که پیش و روی شما قرار می گیرد را با موفقیت به پایان برسانید و رمز و رازهای بازی را کشف نمایید! همه تلاش خود را به کار گیرید تا پازل های موجود در بازی را حل کنید و رمز و رازهای بازی را کشف نمایید!

هنگامی که از پنجره بیرون را نگاه می کنید و خورشید در حال غروب کردن می باشد، داستان بازی آغاز می شود و همه چیز در اراضی Blackbird اتفاق می افتد، در زیر نور کامل ماه باید اسرار و رمز و رازهای مختلفی که پیش و روی شما قرار می گیرند را حل کنید و ثابت کنید که حقیقت چیزی نیست که قبلا در مورد آن شنیده اید! در این بازی شما بدون شک با حشرات و موجوداتی در شب مواجه خواهید شد که تاکنون مشابه آن را ندیده اید و یکی از بهترین بازی های داستانی عمر خود را تجربه خواهید کرد!

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!