Pro feel golf

در زمین های مختلف گلف بازی کنید. به توپ ضربه زده و آن را داخل حفره بیندازید. سعی کنید که به هدف بزنید و از تمرین کردن دست نکشید. در دنیای منحصر به فرد و جذاب گلف حرفه ای غرق شوید. یک قهرمان خاص را بسازید و جنسیت، ظاهر و لباس او را انتخاب کنید. قهرمان خود را به زمین های زیبای گلف در سراسر جهان بفرستید. به دقت نیروی تاثیر و جهت توپ را محاسبه کنید. در تورنمنت ها شرکت کرده و برنده شوید. لباس های ورزشی، چوب های گلف و دیگر تجهیزات را به عنوان جایزه از آن خود کنید.

در این بازی، هر کسی می تواند هیجان یک بازی واقعی گلف را با بیشترین دقت تجربه کند. این بازی با رویکرد تازه خود، کنترل های منحصر به فرد و خلاقانه ای را ارائه می کند که کار شما را آسان کرده و به شما اجازه می دهد تا مهارت خود را در بازی بالا ببرید. با استفاده از کنترل های لمسی حسی تبدیل به افسانه گلف بازی شوید.

این بازی در هر کجا و در هر زمانی عشق به گلف را در وجود شما زنده نگه می دارد. این بازی یک تجربه منحصر به فردی را برای شما به همراه خواهد داشت. با استفاده از ویژگی های بازی، به تنهایی یا با دوستان خود بازی کنید. تشنه رقابت هستید؟ بازیکنان را به مبارزات یک به یک دعوت کنید و در یک قهرمانی جهانی، برای جوایز روزانه با هم رقابت کنید. شما می توانید از این بازی زیبا با گیم پلی فوق العاده و گرافیک جذاب لذت ببرید.

ویژگی های اصلی بازی:

– محیط واقعی

– گرافیک عالی در مکان های مختلف

– کنترل های لمسی منحصر به فرد و بسیار ساده

– انواع مختلف زمین های گلف

– صد ها چالش مختلف

– امکان ارتقا تجهیزات برای توانایی بیشتر

– حالت های مختلف بازی

– جوایز متعدد

– امکان مسابقه به صورت تنهایی یا با دوستان