ماشین حساب پیشرفته مهندسی

امتیاز بالای ۴٫۵ از ۵ در گوگل پلی !

Scientific Calculator Plus یک ابزار قدرتمند ریاضی به منظور انجام تجزیه و تحلیل ریاضی و ارزیابی عبارات پیچیده ریاضی بوده و شبیه نرم افزار Matlab است که افزون برای این برنانه قابلیت گرفتن عکس از عبارات ریاضی برای چاپ کردن و انجام تجزیه و تحلیل بیشتر را هم دارد . این برنانه کاربردی از اعداد مختلط، ماتریس، (سطح بالاتر) ادغام، ۲D، قطبی و چارت ۳D، رشته، برنامه نویسی (با استفاده از زبانی آسان به نام MFP)، عملیات فایل و تبدیل واحد. پشتیبانی میکند . در حال حاظر این ماشین حساب پیشرفته برای گوشی و تبلت های اندرویدی و مک و ویندوز و جاوا منتشر شده است .

ویژگی های اصلی نرم افزار Scientific Calculator Plus :

به رسمیت شناختن ریاضی : کاربر این امکان را دارد که وارد نرم افزار شده و دوربین را انتخاب کند و از یک دست نوشته شامل عبارات ریاضی تصویری را ثبت کرده تا نرم افزار تمامی عبارات ریاضی را وارد برنامه کند و حاصل معادله خواسته شده را ارائه دهد . در این حالت نرم افزار از عبارات جمع – تفریق – ضرب – تقسیم – فراکسیون – جذر – عبارات چند جمله ای – مثلثات – جبر – ماتریس و غیره پشتیبانی میکند .

موتور ریاضی Back-end : ماشین حساب علمی علاوه بر پشتیبانی از اعداد مختلط، ماتریس و … قادر به حل معادلات خطی چند متغیر چند جمله ای و دیگر توابع ساده است .

موتور گراف : این برنامه قادر به رسم گراف های ۲ بعدی و چارت های ۳ بعدی است . این برنامه توانایی تشخیص خودکار متغییر ها را بسته به نامشان را داشته و دارای ابزار های پیشرفته رسم نمودار است .

برنامه نویسی : این برنامه است که در واقع یک پوسته از زبان برنامه نویسی به نام MFP بوده و از از رشته، عدد مختلط و ماتریس هم پشتیبانی کرده و قادر به پاسخ دادن به همه توابع نوشته شده است . این زبان برنامه نویسی نیز یک مجموعه کامل از توابع عملیات فایل و توابع زمان / تاریخ فراهم می کند. از لحاظ تئوری، کاربر می تواند هر چیزی که از برنامه نویسی لازم دارد را در یک دستگاه اندرویدی بنویسد .