Fast and The Furious

(دریفت در توکیو)

گرافیک بازی بی نظیر است!

Fast and The Furious یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای اندروید منتشر شده است و Eutechnyx طراحی و ساخت این بازی را بر عهده گرفته است! این بازی در سال ۲۰۰۸ برای کنسول ها منتشر شده است و اکنون به یکی از محبوب ترین بازی ها در تمامی کنسول ها تبدیل شده است!

بدون شک شما با نام سریع و خشن آشنا هستید! این نسخه از بازی در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و تاکنون به یکی از محبوب ترین های این عنوان تبدیل شده است! این سری از بازی ها بر اساس فیلمی با همین نام ساخته شده است و یکی از بازی های بسیار مهیج در سبک ماشین سواری برای کنسول پلی استیشن ۲ بشمار میرود و جذابیت های خاص خود را دارد.

در این بازی در هر مرحله از بازی شما باید چالش های مختلفی را پشت سر بگذارید و رقیبان خود را شکست دهید تا در نهایت پول و امتیاز بیشتری کسب کنید و با آن بتوانید ماشین های جدید برای خود بخرید، آپدیت های جدید را انجام دهید و یا آیتم های بیشتری دست یابید! این بازی به درخواست کاربران اندرویدکده قرار داده شده است! بازی های درخواستی خود را می توانید در نظرات مطرح کنید تا در اسرع وقت در اختیار شما قرار دهیم. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

توجه کنید بازی در حقیقت برای کنسول دستی PSP منتشر شده است اما با استفاده از برنامه ای که در پست آموزش اجرای بازی های psp برای شما قرار داده ایم به راحتی می توانید آن را بر روی گوشی اندرویدی خود بازی و لذت ببرید.