Dirt 2

یکی از برترین بازی ها در تمامی زمان ها !

تصاویر بیشتر از محیط بازی در ادامه مطلب!

Dirt 2 یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که توسط کمپانی Codemasters برای اندروید منتشر شده است! این بازی در سال ۲۰۰۸ برای پلتفرم های مختلف منتشر شده است و ما امروز در اندرویدکده نسخه ISo این بازی را برای شما قرار داده ایم و با استفاده از آموزش هایی که در ادامه مطلب قرار داده ایم می توانید این بازی را به راحتی هرچه تمام بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود اجرا و از بازی لذت ببرید!

سوار بر ماشین خود شوید و تا می توانید سریع حرکت کنید، این بازی یکی از بهترین بازی های ماشین سواری در جاده خاکی در همه زمان ها می باشد و با گرافیک بالایی که دارد بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد! سطح سختی بازی قبل از هر چالشی می تواند تغییر نماید و حس یک سرعت بسیار عالی و مسابقه ای را در این بازی بی نظیر تجربه نمایید!

در این بازی جزئیات بسیار بالا به تصویر کشیده شده است و اگر شما به شاخه درختان برخورد نمایید، امکان اینکه کنار ماشین خط و خش ایجاد شود بسیار بالا می باشد.

بازی دارای دستاوردهای بسیار زیادی می باشد و شما می توانید، شخصیت مرد و یا زن را در بازی انتخاب نمایید. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و آموزش های بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

توجه کنید بازی در حقیقت برای کنسول دستی PSP منتشر شده است اما با استفاده از برنامه ای که در پست آموزش اجرای بازی های psp برای شما قرار داده ایم به راحتی می توانید آن را بر روی گوشی اندرویدی خود بازی و لذت ببرید.