Mad Race VR

واقعیت مجازی مسابقه دیوانه!

نسخه فول آنلاک و خریداری شده بازی!

پیشنهاد ویژه اندرویدکده

Mad Race VR یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای اندروید منتشر شده است و یکی از بهترین بازی های تحت عنوان VR یا واقعیت مجازی می باشد که توسط شرکت FIBRUM طراحی و ساخته شده است!

در این بازی در ابتدا شما سوار بر یک ماشین ساحلی می باشید و باید از نمای ۳۶۰ درجه اطراف خود تا می توانید لذت ببرید و یک سفر آخرالزمانی بی نظیر را تجربه نمایید!

محیط بسیار گرافیکی ۳ بعدی، جلوه های صوتی و گرافیکی بی نظیر، تخریب و انفجارهای بی نهایت هیجان انگیز و بی همتا همگی از ویژگی های این بازی فوق العاده می باشند که بدون شک شما از دیدن آن شگفت زده خواهید شد!

این نسخه از بازی در گوگل پلی به رایگان برای دانلود قرار داده شده است اما جالب است بدانید تنها چندین مرحله از آن رایگان می باشد و پس از آن باید برای ادامه بازی هزینه اضافی پرداخت نمایید، اما نسخه ای که ما امروز در اندرویدکده در اختیار شما کاربران قرار داده ایم، نسخه فول بازی می باشد و نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه اضافی برای ادامه بازی نمی باشد و می توانید به صورت کامل از بازی نهایت لذت را ببرید. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!