Red Comrades 2 For The Great Justice

قیمت در گوگل پلی ۲٫۹۹ دلار!

امتیاز ۴٫۲ ستاره در گوگل پلی!

نصب کاملا آفلاین و تست شده!

Red Comrades 2 For The Great Justice یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که توسط شرکت BUKA طراحی و ساخته شده است و در گوگل پلی با قیمت ۲٫۹۹ دلار به فروش می رسد. جالب است بدانید بازی در همین مدت کوتاهی که منتشر شده است توانسته امتیاز بالای ۴٫۲ ستاره را کسب کند و به یکی از محبوب ترین بازی ها در گوگل پلی تبدیل شود.

این بازی یکی از برترین بازی های روسی می باشد که اکنون برای اندروید منتشر شده است و طرفداران بسیاری را با سبک خاص خود جذب کرده است!

در این بازی تمامی شخصیت ها و داستان هایی که وجود دارند واقعی می باشند و می توانید از بازی نهایت لذت را ببرید و غرق در داستان شوید!

در این بازی شما باید به فرمانده ارتش سرخ که زخمی شده است کمک کنید تا حتما از رودخانه اورال عبور کند و با انبوهی از دشمنان که در آنجا منتظر او می باشند مبارزه نماید!

در این بازی بسیاری از دشمنان آزمایش های غیر طبیعی و فراتر از انسانی بر روی خود انجام داده اند و اکنون در این بازی شما باید به ایستگاه های فضایی مختلف سفر نمایید و آنها را یکی پس از دیگری نابود نمایید! پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!