Clash of Tanks

آیا به دنبال یک بازی جنگی هستید که بتوانید در آن تانک های دشمن را منفجر کنید؟ این بازی، محبوب ترین و بهترین بازی تانک برای اندروید است. در این دنیای گسترده که همراه با تانک های فوق العاده قوی است، مهارت های جنگی خود را در راندن یک تانک نظامی قدرتمند نشان دهید. با استفاده از تمام کنترل های لازم، مهارت های رانندگی خود را در تانک های فوق العاده دشوار و خطرناک امتحان کنید! از تنوع مناظر و زمین ها لذت ببرید. تمام تانک ها و کمپ های نظامی عظیم دشمن را منفجر کنید تا در این بازی جذاب تبدیل به بزرگترین قهرمان شوید.

نبرد تانک ها یک بازی جنگی سریع همراه با چالش های مختلفی است که باید در آن با تانک های دشمن بی رحم بجنگید، تمام آنها را نابود کنید و به همه ثابت کنید که شما بزرگترین قهرمان نبرد تانک ها هستید! بازی نبرد تانک ها برای این طراحی شده تا شجاع ترین راننده ها را به مبارزه دعوت کند تا در میدان نبرد، با بی رحم ترین دشمنان مبارزه کنند. برای تسلط بر جاده وحشتناک، استراتژی خود را طراحی کنید و تبدیل به یک سرباز و راننده رویایی شوید.

تانک خود را در مکان های مختلف هدایت کنید. در سر راه خود بر موانع مختلف غلبه کنید. با شلیک سلاح های قدرتمند، تانک های دشمن را منفجر کنید. از دنیای گسترده با مکان های متنوع و زیبا لذت ببرید. ماشین زرهی خود را در خیابان های شهری برانید، در جنگل حرکت کنید، از تپه بالا بروید. مواظب باشید و سعی کنید قبل از اینکه تانک دشمن شما را ببیند به آنها ضربه بزنید. به دقت نشانه گیری و شلیک کنید. جایزه دریافت کنید و تانک های کلکسیون خود را تقویت کنید.

ویژگی های اصلی بازی:

– تانک های سرعتی با محیط سه بعدی

– گرافیک فوق العاده و حیرت انگیز

– بازی های مرحله ای با صحنه های عالی از جنگ

– کنترل های روان و عالی

– گیم پلی اعتیاد آور

– سازگار با تمامی دستگاه ها

– دنیای گسترده