EvoCreo یک بازی سرگرم کننده و پر مخاطب می باشد که در سبک بازی های نقش آفرینی بوده و توسط شرکت بازی سازی Ilmfinity ساخته و پرداخته شده است که دارنده ی امتیاز ۴٫۴ از سوی کاربران اندرویدی سراسر جهان است و هم اکنون در فروشگاه گوگل پلی در دسترس می باشد.

در یک بازی ماجرایی و نقش آفرینی با حضور بیش از ۱۳۰ هیولا برای گیر انداختن و پرورش دادن قادر هستید که در جهان بی پایان و بسیار گسترده در سبک Open World به چالش پرداخته و بدون حضور هیچ گونه معطلی و زمان انتظار های آزار دهنده مانند برخی از بازی ها ساعت ها با استفاده از دستگاه اندرویدیتان سرگرم شده و از اوقات فراغتتان لذت ببرید.

وارد ماجرایی مهیج در نقطه ی اوج جهان شوید! مبدل به برجسته ترین آموزش دهنده تاریخ شوید و در مسیرتان قادر هستید با بیش از ۱۳۰ نوع از هیولا ها وارد نبرد گشته و آن ها را به دام بیندازید.

توانایی و مهارت های خود را در میادین نبرد به آزمون گذاشته و سعی کنید که به استادیوم بزرگ بازی راه یافته و موفق شوید! در طول داستان و مراحل بازی به نبرد با نقشه ای منحوس ، حاصل شده از یک سازمان شرور به نام “کندوی تاریکی” ، خواهید رفت. تمام تلاش تان را به کار گیرید تا مانع از برآورده شدن اهداف این نقشه شوم شوید. مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و قدم به قدم به موفقیت نزدیک تر می شوید.