چند دقیقه با هدست واقعیت مجازی

تا همین چند سال پیش پیشرفته ترین گوشی های دنیا، فقط توانایی تماس گرفتن و صحبت از راه دور را داشتند. اما پس از گذشت چند سال با روی کار آمدن سیستم عامل های هوشمندی نظیر اندروید و iOS کاربرد های بیشتری به گوشی ها اضافه شد. رفته رفته این امکانات بیشتر شد تا جایی که لفظ اسمارت فون ها یا گوشی های هوشمند برای تلفن های همراه مناسب تر به نظر رسید و این نام تقریبا به یک امر عادی تبدیل شد.

هر روزه تکنولوژی های مختلفی از سوی شرکت های بزرگ روانه بازار می شوند که احتمالا در اول کار کمی عجیب به نظر می رسند اما پس از گذشت مدت کوتاهی به یک روزمرگی برای افراد مختلف تبدیل شده و بعضی از آن ها مانند گوشی های هوشمند به عنوان یک عضو جدانشدنی، ما انسان ها را همراهی می کنند.

شاید نام تبلت و فبلت تا چند سال پیش کمی عجیب و حتی خنده دار بود اما همانطور که می بینید پس از گذشت چند سال یک تکنولوژی کاملا عادی تلقی می شود. هدست واقعیت مجازی هم مدت کوتاهی است که وارد دنیای تکنولوژی شده و پا در کفش گوشی های هوشمند کرده است. این هدست شاید هم اکنون عجیب به نظر برسد و با ذهن ما غریبه باشد اما شکی نیست که تا چند سال آینده این تکنولوژی نیز به یک روزمرگی برای افراد مختلف تبدیل خواهد شد. اما هدست واقعیت مجازی چیست؟!

هدست واقعیت مجازی در واقع تکنولوژی جدیدی هست که در آن یک محیط مجازی جلوی چشمان کاربر قرار می گیرد. این هدست بسیار بزرگ بوده و برای استفاده از آن باید گوشی هوشمند مناسبی داشته باشید تا از آن به عنوان مکمل هدست استفاده کنید. برای استفاده از این هدست، نرم افزار ها و بازی های مخصوصی تولید شده است که برای استفاده از آن باید این نرم افزار ها و بازی ها را روی گوشی خود نصب کرده باشید.

ما هم اکنون تصمیم گرفته ایم که به صورت مرتب در پست های متعدد تعدادی از این برنامه یا بازی ها را به شما کاربران همیشگی اندرویدکده معرفی کرده تا آن را دانلود نمایید و از هدست خود لذت ببرید. ما در این پست قصد معرفی ۳ اپلیکیشن هدست واقعیت مجازی برای سیستم عامل اندروید را داریم که در ادامه مطلب همین پست می توانید آن ها را دانلود نمایید.

بازی ترن هوایی Cmoar Roller Coaster VR اندروید

دانلود اپلیکیشن های واقعیت مجازی برای سیستم عامل اندروید - قسمت اول
در این بازی شما به مکان های عجیب و غریبی سفر خواهید کرد و در محیطی ترسناک و مرموز غرق خواهید شد. بر روی ترن هوایی سوار شوید و محیط جدیدی را تجربه کنید تا کنون حتی مانند آن را هم ندیده اید. در این سرزمین موجودات عجیبی را خواهید دید که شما را حیرت زده می کنند و انگشت به دهان می گذارند.

برنامه پخش فیلم های واقعیت مجازی VR cinema اندروید

دانلود اپلیکیشن های واقعیت مجازی برای سیستم عامل اندروید - قسمت اول
برای پخش فیلم های واقعیت مجازی در سیستم عامل اندروید شما نیاز به یک پلیر قدرتمند دارید که به همین منظور ما برنامه VR cinema را برای شما آماده دانلود کرده ایم. این پخش کننده در کمال زیبایی بسیار سبک بوده و به راحتی می تواند فیلم های واقعیت مجازی را پخش کند.

بازی گردش دیوانه Crazy Swing VR اندروید

دانلود اپلیکیشن های واقعیت مجازی برای سیستم عامل اندروید - قسمت اول
در تاریکی شب بین خیابان ها گردش کنید و با المان های مختلف بازی آشنا شوید. شما در این بازی همانند بسیاری از بازی های واقعیت مجازی دیگر هیچ گیم پلی خاصی را دنبال نمی کنید اما گردش در یک شهر مرموز و ۳D می تواند بسیار جذاب باشد. پیشنهاد می کنیم شما هم این گردش را از دست ندهید.

اپلیکیشن های بالا را می توانید از طریق بخش دانلود در پایین همین پست دانلود نمایید.