Angel Stone بازی “سنگ فرشته” یک بازی بسیار زیبا و فوق العاده گرافیکی می باشد که در سبک بازی های نقش آفرینی ، توسط شرکت بازی سازی Fincon تدارک دیده شده و در فروشگاه گوگل پلی برای کاربران اندرویدی سراسر جهان در دسترس می باشد. شایان ذکر است که گرافیک کنسولی بازی خصیصه اصلی آن بوده و شما را کاملا رضایت مند خواهد نمود.

به وسیله ی هنگ شیطانی تحت فرمان تان به جنگ و ویرانگری بپردازید و جهان را از نابودی مطلق نجات دهید. به قهرمان مقاومت به همراه سنگ فرشته ملحق شوید ماجرا جویی در انتظارتان است. این بازی یک بازی تخیلی با موضوع نابود کردن و ویرانی و بر گرفته از کتب مقدس می باشد.

شما در این بازی قادر هستید از میان سه کلاس : دیوانگان ، تفنگ داران و سایه ها یکی را برگزیده و به گشت و گذار در جهان فوق العاده گرافیکی و سه بعدی بازی در قالب ۶۰ ماموریت مختلف ، پرداخته و ساعت ها در دستگاه اندرویدیتان سرگرمی لذت بخش و مهیج را تجربه نمایید.

قابلیت ویژه ی کراس پلتفرم این اجازه را به شما خواهد داد که در سیستم عامل های مختلف به بازی بپردازید. به جمع آوری قدرت فرشتگان رانده شده بپردازید و به جهان گسترده ی “سنگ فرشته” ملحق شوید.


اجرا بازی فقط به صورت آنلاین