می توانید از این بازی زیبا به تنهایی لذت ببرید، اما اوج هیجان این بازی وقتی است که همراه با دوستان خود بازی کنید. یک دنیای منحصر به فرد برای خود بسازید، قلمرو خود را بنا کنید و در دریا با دزدان دریایی بجنگید، با شهر ها داد و ستد کنید، ماموریت انجام دهید و یا فقط بگردید – هر طور که دوست داشتید می توانید بازی کنید.

در حین دریانوردی، منابعی را پیدا می کنید که می توانند برای شما مفید باشند، چیز هایی پیدا می کنید که می توانند کشتی شما را تقویت کنند، شهر های جدیدی را کشف می کنید که از شما کمک می خواهند. با دورتر شدن از نقطه شروع، دزد های دریایی مختلف سعی می کنند که چیزی که سزاوارش هستید را از شما بگیرند. تجربه مبارزه به شما اجازه می دهد تا استعداد ها و توانایی های جدید را باز کنید تا کار را برای خود آسانتر نمایید. وقتی با شهر ها قرارداد می بندید و کمبود های تولید آنها را جبران می کنید، شهرها بزرگتر می شوند، ماموریت های بیشتر،منابع بیشتر و چیز های بهتری می دهند. آیا دوست دارید یک کشتی سریع داشته باشید، یا یک کشتی سنگین که به یک باره پنج قرار داد را انجام دهد؟ یا یک کشتی عظیم که بتواند با دزدان دریایی در قلب مقرشان بجنگد؟ هرچه از نقطه شروع دورتر می شوید، بازی به مراتب سخت تر می شود و جوایز هم ارزشمند تر می گردند.

به عرشه کشتی دزدان دریایی خود بروید در دریاهای جنوب حرکت کنید. دنیای عظیم را بگردید، سرزمین جدید کشف کنید و در جنگ های دریایی شرکت کنید. سعی کنید کاپیتان یک کشتی سریع، یک کشتی عظیم یا یک کشتی جنگی شوید. با کشتی های دشمنان جنگیده و آنها را غرق کنید.

ویژگی های اصلی بازی:

– انواع مختلف کشتی را از بین ببرید

– کنترل های خوب

– دشمنان زیاد

– امکان بازی با دوستان

– سرزمین های زیاد

– دنیای عظیم