Ridiculous Marathon بازی “ماراتون مسخره” یک بازی مهیج و سرگرم کننده در سبک بازی های مرحله ای و آرکید می باشد که توسط استودیو بازی سازی CremaGames ساخته و پرداخته گردیده است و هم اکنون در دسترس کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار دارد. پس از انجام این بازی متوجه شباهت بسیار بارز آن با بازی مشهور Subway Surfers خواهید شد.

به جشن تولد یک حیوان خانگی بامزه خوش آمدید. صاحبان این حیوان صورتی رنگ خاص : ترکیبی از بیگانه و هیولا و دیگری بچه و گوریل می باشند که برایش یک سورپرایز پر از آبنبات ، تافی ، شیرینی و پولک های خوش مزه درست کرده اند. برای این که دست کاراکتر اصلی بازی (حیوان صورتی) به این کیک خوشمزه برسد باید از چوب بیسبال استفاده کند ولی هدف گیری خوبی نداشته و ضربه اش خطا رفته و مجبور است که از دست صاحبان پا به فرار گذارد.

شما در این بازی باید به او کمک کنید تا از گزند صاحبان به دور باشد و نگذارید که با هدف گیری اشتباه مورد تنبیه قرار گیرد. در حالی که در جنگل های آمازون در حال فرار هستید سکه ها و آبنبات ها را جمع آوری نموده و با دویدن ، پریدن ، خم شدن ، تغییر مسیر و جاخالی دادن از سد موانعی چون نرده ها و الوار موجود در مسیر بگذرید و از مکان های تاثیر گذاری چون غار ها و روستاهای بومی باستانی عبور کنید.

ویژگی های اصلی بازی :

– تخته موج سواری به همراه یک موتور جت سریع السیر. به رده های بالا صعود کنید و یک موج سوار واقعی شوید

– حضور قابلیت دابل جامپ تا بتوانید از تمام موانع بدون دردسر عبور نمایید

– از پینیاتا استفاده کنید تا در مواقع خطرناک و نزدیک به مرگ سلامتی شما را بازیابی نموده و بتوانید بدون توقف به عبور از موانع بعدی بپردازید