Cartoon Survivor بازی بازمانده ی کارتونی یک بازی سرگرم کننده و رنگارنگ در سبک بازی های ماجرایی می باشد که توسط شرکت بازی Spunge Games Pty ساخته و پرداخته گردیده و هم اکنون در فروشگاه گوگل پلی با نمره ۴٫۲ از سوی کاربران اندرویدی سراسر جهان در دسترس می باشد.

بازی کارتون سوروایول یک بازی پر جنب و جوش در سبک بازی های دونده و ماجراجویی است که با گرافیک سه بعدی در حال و هوای ما قبل تاریخی ساخته و پرداخته شده است. در این بازی باید به دویدن ، جهش و پرواز در مسیر پرداخته و از موانع خطرناک به چابکی تمام عبور کنید. در حین انجام هر یک از مراحل به موجودات ما قبل تاریخی همچون دایناسور ها ، ماموت ها ، ببر ها و مارها بر می خورید. آیا می توانید کاراکتر اصلی بازی که “دودوی پرنده” می باشد را به موقع از خط پایان عبور دهید و موفق شوید؟

شخصیت اصلی بازی یک شخصیت مشهور و بی باک در دنیای انیمیشنی می باشد که به همراه او به ماجرا جویی و چالش می پردازید. شما از ۲۳ مرحله مرگبار بازی عبور خواهید کرد که هر یک از آن ها مملو از عوامل و عناصر ما قبل تاریخی می باشند و ساعت ها سرگرمی چالش بر انگیز را در دستگاه اندرویدی تان به ارمغان می آورید.

ویژگی های اصلی بازی :

– گشت و گذار در جهان ماقبل تاریخی بی نظیر و فانتزی

– گرافیک اچ دی و خیره کننده با حضور افکت ها و عناصر بصری شگفت انگیز

– حضور راه ها و غار های مخفی در طول هر یک از مراحل برای پیدا کردن و ماجرا جویی در هر یک

– حضور دایناسور ها و ببر های ژیان که باید از گزند آن ها به دور باشید

– طیف گسترده ای از عوامل برای سفارشی سازی کاراکتر اصلی بازی

– امکان آنلاک نمودن کلاه خود هایی با قدرت های ویژه