عناوین سبک ریسینگ همیشه، همه جا و در هر پلتفرمی طرفداران خاص خود را داشته، دارند و خواهند داشت. در این دوره زمانی از هر کسی سراغ یک بازی ریسینگ خوب برای سیستم عامل اندروید را بگیرید، احتمالا Asphalt 8 و یا Real racing 3 را معرفی خواهند کرد اما کسانی هم هستند که نمیخواهند ۲ گیگ از حجم اینترنتشان را خرج یک بازی در سبک ریسینگ نمایند. پس قطعا انتخاب این گونه افراد گرافیکی ترین و پر حجم ترین بازی ها ریسینگ اندروید نخواهد بود و به عناوین خوب و کم حجمی مانند Dubai Drift 2 بسنده خواهند کرد.

Dubai Drift 2 یک عنوان جذاب، سرگرم کننده و با گرافیک قابل قبول در سبک ریسینگ می باشد که توسط شرکت Zero Four LLC روانه گوگل پلی شده و به واسطه گیم پلی متفاوتی که دارد به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است. این عنوان تا کنون نزدیک به ۱۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده و موفق به کسب امتیاز قابل قبول ۴٫۱ از ۵ شده است که در ثبت آن نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر نقش داشته اند.

در این بازی قادر هستید با میلیون ها بازیکن از سراسر جهان به بازی و سرگرمی چالش برانگیز پرداخته و تجربه یکی از بهترین بازی های دریفت کشی موجود برای سیستم عامل اندروید را در دستگاهتان به ارمغان آورید. با حضور پیست های مسابقه ای مختلف و شگفت انگیز همچنین اتومبیل های اسپرت مخصوص دریفتینگ در گیم پلی واقع گرایانه ی بازی غرق خواهید شد. اگر دیوانه ی بازی های دریفت کشی هستید این بازی بی نظیر را به هیچ وجه نباید از دست دهید.