Shark Attack Simulator 3D بازی “شبیه ساز حمله کوسه” یک بازی در سبک بازی های شبیه سازی بوده که توسط شرکت بازی سازی Integer Productions برای پلتفرم اندرویدی ساخته شده است و هم اکنون شاهد عرضه شدن آن در فروشگاه گوگل پلی برای کاربران سراسر جهان هستیم. لازم به ذکر است که بازی در حال حاضر دارنده نمره ۴ از ۵ در پلی استور می باشد.

در این بازی شما در نقش یک کوسه عصبانی و گرسنه هستید که آماده حمله و به دندان کشیدن طعمه تان هستید. تمام کاری که باید بکنید شنا کردن در دریا و جست و جو برای یافتن شکار مناسب است. شما در این بازی به درنده ترین موجود دریایی تبدبل خواهید شد و می توانید انتقام خود را بگیرید! کنترل یک کوسه گرسنه را در دست گرفته و با سبک سرعت عملی و پر تحرک بازی ساعت ها در ماجرای آبزیان اقیانوسی به سرگرمی بپردازید.

با وجود مراحل قابل دسترس و گیم پلی ساده و روان ، انتقام گیرنده ی کوسه ها باشید و پریشانی ها و آشفتگی هایشان را برطرف نمایید. حملات سهمناک و خونین از خود به نمایش گذاشته و به ویران کردن و از بین بردن هر آنچه در سر راهتان قرار دارد بپردازید. پس از دریدن هر آنچه در مقابل خود می بینید ، بازی به شما امتیازی را تعلق می دهد که با استفاده از آن می توانید انیمیشن های خونین مختلفی را کسب نمایید. در آب هایی که دارای مسافر و سیاحت گر هستند به گشت زنی بپردازید تا بتوانید جهش کرده و انسان ها را طعمه خود قرار دهید

ویژگی های اصلی بازی :

– حضور طیف گسترده ای از تم های آبزیان در مراحل بازی

– افکت های آبی واقع گرایانه به همراه انیمیشن های خون آلود

– تعدادی از مراحل اقیانوسی جالب

– بهینه سازی شده برای تبلت ها با هر سایزی

– گیم پلی کلاسیک در سبک بازی های حمله کوسه ای

– رابط کنترلی آسان و کاربر پسند