In Fear I Trust

۳٫۱۰ دلار قیمت در گوگل پلی استور!

دارای دو دیتا و فایل نصبی برای تمامی پردازنده ها!

امتیاز ۵٫۰ ستاره در گوگل پلی!

دارای ۴ دیتا و فایل نصبی با حجم بالای ۱٫۵ گیگابایت!

In Fear I Trust یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای اندروید منتشر شده است و در گوگل پلی استور با قیمت بسیار بالای ۳٫۱۰ دلار به فروش می رسد! جالب است بدانید بازی در همین مدت کوتاه امتیاز ۵ ستاره را کسب کرده است و به یکی از بهترین بازی های ماجرایی اندروید معروف است!

گرافیک بازی بدون شک بهترین نکته مثبت بازی می باشد و با دیدن محیط و تصاویر بازی شما شگفت زده خواهید شد، چراکه جزئیات آن بسیار بالا می باشد و نظیر آن را در کمتر بازی مشاهده کرده ایم.

آیا برای تجربه ترس و وحشت واقعی آماده هستید؟

تریلر بازی را در ادامه مطلب حتما تماشا کنید و پس از آن تصمیم بگیرید که آیا می توانید بر ترس خود غلبه کنید و بازی را دانلود نمایید یا خیر؟

بازی یک بازی بسیار ترسناک با پازل های درگیر کننده می باشد که بدون شک پلیر را به کلی وارد دنیای کابوس ها می کند و در یک نگاه او را وارد داستانی بسیار درگیر کننده و ترسناک می کند و دیگر هیچ راهی برای بازگشت نخواهید داشت!

بازی دارای حالت های گیم پلی مختلفی می باشد که با توجه به سلیقه کاربر و میزان راحتی او قابل تنظیم می باشد! مکان ها و چالش های مختلف بسیاری در بازی وجود دارند که با دیدن آنها ممکن است رنگ شما همانند گچ سفید و مغزتان جوابگوی حل کردن پازل های مختلف نباشد! همه چیز بسیار دقیق و بی نقص طراحی شده اند و هیچ عیبی نمی توان از این بازی گرفت! پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!