Bring Me Home: Retro Future بازی “مرا به خانه ببر” یک بازی کاملا جدید با حال و هوا و گرافیک و همچنین گیم پلی خاص و منحصر به فرد می باشد که در سبک بازی های آرکید طبقه بندی گردیده و توسط شرکت بازی سازی Techtree IT Systems Private در فروشگاه گوگل پلی برای عموم کاربران اندرویدی به انتشار رسیده است و هم اکنون در پلی استور دارنده امتیاز فوق العاده ۴٫۵ می باشد که گویای رضایت کاربران از این بازی نو آورانه و زیباست. در این بازی تجربه حرکت با اتومبیل های ویژه ای را خواهید داشت که به آن ها لقب هاورکرفت نسبت داده می شود و باید از برخورد با دیگر وسایل نقلیه و موانع موجود در مسیر خودداری کنید.

آیا آماده هستید تا ماجراجویی را شروع کرده و راه خود را به سمت خانه در پیش گیرید؟ باید به سرعت حرکت کنید تا در جهان در حال زوال بازی بتوانید جان سالم به در ببرید. از درگیر شدن در ترافیک سنگین دوری کنید و از حرکت کردن در پشت دیگر اتومبیل ها برای مدت طولانی بپرهیزید. از شر درختان متحرک و دیگر موانع موجود در مسیر با زیرکی و چابکی خلاص شوید. از روی جاده ها و رودخانه ها عبور کنید بدون آنکه دچار ثانحه شوید تمام حواس خود را به کار گیرید که با دیگر عناصر و اتومبیل ها و موانع برخورد نکنید

از پیشروی در هر مسیر دست بندارید و هرگز متوقف نشوید : توجه نکنید که هوا بارانی یا آفتابی و یا برفی است هیچ چیز نباید بتواند شما را از حرکت و پیشرفت باز دارد. با استفاده از امتیازات به دست آمده در بازی هاورکرفت های جدید و بی نظیری را آنلاک نمایید.

ویژگی های اصلی بازی :

– محیط و لوکیشن های جالب و حیرت انگیز

– کاراکتر های شخصیتی و هاورکرفت های متنوع

– امکان تایین درجه سختی برای هر کاربر مبتدی یا حرفه ای

– امکان به اشتراک گذاری نتایج و امتیازات به دست آمده