سبک اشیای مخفی و رمز و رازی با گرافیک بسیار بالا!

امتیاز ۴٫۲ در فروشگاه گوگل پلی!

MCF: Dire Grove Sacred Grove یک بازی تحسین شده از سری بازی های Mystery Case Files می باشد که در محیط و لوکیشن های بسیار سرد و قطبی به همراه حیوانات وحشی که در جای جای بازی جان شما را تهدید می کنند ساخته و پرداخته شده است. شما به عنوان کاراگاه ارشد برای یافتن سر منشا مزاحمت های ایجاد شده برای شهر منصوب شده اید. اما به سرعت در گیر مداوعه میان شکارچیان بومی و میست واکر ها که در جنگل های شوم ساکن هستند، می شوید. آیا می توانید از یک جنگ تمام عیار میان این دو جلوگیری به عمل آورید!

“جنگل شوم” در خطر حمله : در جای جای گشت و گذار خود در مناظر یخ زده در قالب بیش از ۱۵ بخش متمادی به دنبال اشیای گم شده بگردید. در طول مراحل باید به قوه تعقل و منطق خود تکیه کرده و از حس گاراگاهی تان برای حل پازل ها و مینی گیم های بازی نهایت استفاده را ببرید.

شکارچیان یک راز شوم را مخفی کرده اند : کولاک های یخی باعث شده تا مردم لباس های خود را به شکل نقاب های حیوانی در آورند. بیشتر اهالی، شهر را ترک کرده اند اما شهروندان شجاع مصمم هستند تا بدانند چه چیزی آن ها را از خانه و کاشانه شان فراری می دهد.

میست واکر ها : مردم شهر توانستند که یکی از جنبنده های افسانه ای را در جنگل شوم به دام اندازند. آیا آن ها تاوان نفرین این اشتباه خود را پس می دهند؟

در بخش های دیگر بازی به پرده برداری از اسرار شوم بازی بپردازید : موارد قابل جمع آوری و متعلقات بازی را در طول ماجرا جویی های خود پیدا کرده و از مفاهیم هنری و والپیپر های موجود در بازی لذت ببرید.

ویژگی های اصلی بازی :

– گرافیک بی نظیر

– سبک اشیای مخفی و رمز و رازی