اجرا بازی فقط به صورت آنلاین

Pirate Battles: Corsairs Bay تمام حیله های دزد دریایی خود استفاده کنید و استراتژی مختص خود را برای ساخت یک ناوگان قدرتمند به کار ببرید. دشمنان قدرتمند خود را وادار به عقب نشینی کرده و امپراطوری دزدان دریایی رسوخ ناپذیر خود را در خلیج پر از غنایم بازی پایه گذاری کنید. سپس به تماشا بنشینید و نظاره گر دشمنان خود ، در حال فرار به سمت اقیانوس باشید.

دوستان فیسبوکی خود را برای مشارکت در نبرد های حماسی بازی به عنوان متحد و یا دشمن دعوت کرده تا به نبرد بی پایان و افسانه ای بازی ملحق شوند. در این بازی شما نیازمند تمامی هوش و استعداد دزدی خود هستید. هیولا ها و چالش های دیگر با صبر پیشه کردن سعی در فریبتان خواهند داشت به آن ها اجازه ندهید شما را گول زنند!

تمام سعی خود را در پاسداری از غنایم به دست آمده خود به کار ببرید و حواستان را جمع کنید تا در فرصت مناسب غنایم جنگی دشمنان خود را با زیرکی تمام بربایید. شما و هم قطارانتان با بیش از ۶ نوع کشتی و ۴ شیوه جنگی مختلف به همراه ۱۰۰ مرحله گوناگون در بازی مواجه خواهید که خواب و خوراک را از شما می گیرد!

در جنگ های دزدان دریایی جایی برای افراد ضعیف النفس وجود ندارد شخص دریا ندیده ای در میان ما وجود ندارد.

با ارتقا توانایی ها و اسکیل های خود قدرتتان را بالا برده و آن را در میان مبارزان دزد خود تقسیم کنید. با هوشیاری نگاه کنید ای ملوانان کهنه کار! این بازی مهیج و جذاب را از دست ندهید.

ویژگی های اصلی بازی :

– یک بازی مالتی پلیر استراتژیکی که تعیین کننده داستان و سرنوشت آن شما هستید

– امکان دعوت کردن مخاطبان فیسبوکی شما به عنوان متحد و یا دشمن

– ۴ شیوه جنگی به همراه ۶ نوع از کشتی های دزدان دریایی

– بیش از ۱۰۰ مرحله متنوع به همراه غنایم موجود در هر یک