آموزش کامل نصب بازی های HD گیم لافت

با توجه به مشکلات کاربران و سایر اندرویدداران عزیز تصمیم به ایجاد یک اموزش تصویری در زمینه ی بازی های HD شرکت معروف گیم لافت گرفتیم که بدون شک مشکلات بسیاری از شما عزیزان را برطرف خواهد کرد و دیگر در زمینه ی نصب بازی های این شرکت دچار مشکل نشوید!

 

به طور کلی بازی های گیم لافت به دو دسته تقسیم میشوند:

۱- بازی هایی دارای دیتا مخصوص پردازنده های مختلف

۲- بازی هایی دارای دیتا برای تمام پردازنده ها 

که به توضیح ان میپردازیم:

 

برای نصب بازی های گیم لافت که دیتا ان برای یک پردازنده مخصوص همچون (PowerVr – Adreno – Mali – Tegra3 – Tegra 2  , ….) عرضه شده است.
نخست باید دیتا و فایل نصبی مناسب با گوشی اندرویدی خود را دانلود و اقدامات زیر را انجام دهید:

۱- فایل نصبی (APK) را نصب کنید ( با انتخاب فایل و زدن گزینه install)

۲-در مرحله بعدی وارد گیم شده و صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد:

 

آموزش کامل نصب بازی های HD گیم لافت

 

نکته: اگر به wifi دسترسی دارید گزینه yes که در تصویر مشاهده میکنید ولی در غیر این صورت فایل مخصوص در قسمت دانلود را دریافت کرده و در sdcard انتقال دهید. دقت کنید این فایل در هیچ فولدری نباید باشد!  

۳- GPRS گوشی خود را فعال کنید و وارد بازی شوید اکنون مشاهده میکنید که یک گزینه به اسم Carrier network اضافه شده است.

 

آموزش کامل نصب بازی های HD گیم لافت

 

۴- گزینه Carrier network را انتخاب کرده و چند کیلوبایت از دیتا بازی را دانلود کرده و از بازی خارج شوید. (این کار فقط به جهت ساخته شدن فولدر دیتا در sdcard میباشد)

۵- برای بازی های جدید گیم لافت مانند tin tin و … فولدر دیتا در مسیر sdcard/android/data ساخته میشود و برای بازی های قدیمی تر این فولدر در مسیر: sdcard/gameloft/games ساخته میشود که نام فولدر مورد نظر با فایل دیتا بازی که دانلود کرده اید مطابقت دارد.

۶- محتویات فولدر دیتا بازی که دانلود کرده اید را در مسیر فوق کبی کرده و وارد بازی شوید.

نکته: بعضی از بازی ها بعد از کبی گیم دیتا و اجرا بازی درخواست چند مگابایت دانلود میکنند (حدود ۴ مگابایت) که باید اقدام به دانلود ان کنید و سبس بازی را اجرا کنید!