Fishing Hero سبک کلاسیک و گیم پلی آرکید خود را حفظ کرده و عناصر متنوع و گوناگونی به آن اضافه نموده است که منجر به جذابیت بیشتر در بازی می شود. در این بازی ساخت انواع صلاح های عجیب و غریب را بر عهده خواهید گرفت و قادر هستید در هر مرحله پیشرفت کرده و نتایج و امتیازات بیشتر و اختصاصی به دست آورید. نشان ها و افتخارات زیبای بازی را کسب نموده و به مبادله اکتسابات ویژه بازی بپردازید. در مسابقات ماهی گیری شرکت کرده و لقب برتر و جایگاه اول را در این مسابقات از آن خود نمایید. پادشاه مبارزات کسی نیست جز قوی ترین مبارز میادین. مواجه ی شبیه سازی شده ، نبرد پر قدرت ، و دستیابی به شکوه اعلی مرتبه از جمله ویژگی های منحصر به فرد بازی می باشد.

ویژگی های اصلی بازی :

– ۲۲ نوع از ماهی ها که در بستر اقیانوس زندگی می کنند

– حضور گونه های متنوع و بی نظیر از انواع ماهی ها از جمله گرگ ماهی ها ، شمشیر ماهی ها ، پیرانا و … و گونه های وحشی به اضافه گنجینه ها و سکه های کثیر در طول مراحل بازی در انتظارتان هستند.

– امکان مستحکم کردن ابزار و وسایل ماهی گیری در مرکز آهنگری به منظور افزایش قدرت مبارزه و متعاقبا به دام انداختن ماهی های عظیم الجثه و غول پیکر

– قابلیت مبارزه و مصاف با دیگر بازیکنان نیز در بازی تدارک دیده شده است تا بتوانید عنوان پادشاه ماهی گیری را در بازی از آن خود نمایید.

– در چالش های ماهی گیری شرکت کنید : چند میلیون نفر کشته شدند تا قیصر به مقام والا دست یافت!

– از اسلحه های انرژی استفاده کنید تا هیچ یک از ماهی ها نتوانند از حملات شما جان سالم بدر ببرند از این ترفند استفاده کنید تا به سرعتِ اتمامِ ماموریت ها و مراحل بازی بیافزایید.