Countryside Jigsaw Puzzles

عکس های بی نظیر و فوق العاده با کیفیت عکاس های ما شما را اسیر خواهد کرد. قطعه های پازل ما که با دست کشیده شده اند، شکل های پازل کاملا اصیل و سنتی هستند و هر تکه منحصر به فرد است. پروفایل های بازیکنان ما قابلیت ذخیره بازی را دارند و نیازی به اینترنت نیست.

هم بزرگسالان و هم کودکان می توانند از اندازه های مختلف ما لذت ببرند: ۲۶۰،۱۶۰،۹۶،۴۸،۱۲ و ۴۶۵ تکه. پازل ۱۲ تکه ای ما فقط یک دقیقه زمان می برد، اما پازل ۴۶۵ تکه ای ما می تواند چندین روز طول بکشد! خوشبختانه ما به طور خودکار بازی شما را ذخیره می کنیم تا مجبور نباشید کل پازل را در یک دفعه تمام کنید!

این بازی پازل می تواند ساعت ها شما و خانواده تان را سرگرم کند. دیگر هیچوقت نیاز به خریدن پازل نخواهید داشت. دیگر نیازی نیست که روی زمین به دنباله تکه های گم شده پازل بگردید و یا نگران خراب شدن، تا شدن و حتی کثیف شدن تکه های پازل باشید! این یک بازی عالی پازل است که می تواند طبق سلیقه شما خیلی سخت و یا خیلی آسان باشد. این بازی تنوع بسیاری دارد که به آن جذابیت می بخشد. هر تصویر پازل واقعا شگفت انگیز است.

این بازی به شما انتخاب های بسیاری می دهد. شما می توانید با چند تکه و یا تکه های بسیاری بازی کنید. با کنترل ساده و روان بازی، به راحتی می توانید تکه های پازل را حرکت دهید. آیا آماده این هستید که در یک بازی بسیار زیبا و متنوع، با مناظر شگفت انگیز و هنری، قدرت حافظه خود را به معرض نمایش بگذارید و با استفاده از هوش بالای خود، پازل ها را یکی پس از دیگری حل کنید؟

ویژگی های اصلی بازی:

– تصاویر فوق العاده شگفت انگیز و با کیفیت

– تنوع بسیار بالای تکه ها.

– امکان ذخیره بازی

– ذخیره بازی به صورت خودکار

– مناسب برای کودکان و بزرگسالان