تیم خود را به سوی پیروزی هدایت کنید! آماده لذت بردن از یک بازی بیسبال هیجان انگیز و منحصر به فرد برای طرفداران عادی و همچنین طرفداران سرسخت بیسبال شوید!

تیم خود را انتخاب کنید و در یک تجربه کامل بیسبال با کنترل های ساده، گرافیک شگفت انگیز و آمار گسترده، دیگر بازیکنان را به مبارزه دعوت کنید! در این بازی شما کل تیم بیسبال را در اختیار دارید. برای پیروزی باید یک استراتژی منحصر به فرد طراحی کنید. برای ضربه به توپ صفحه را لمس کنید. برای هر حرکت بازیکنان تان در زمین برنامه داشته باشید. با تیم های دیگر بازیکنان از سراسر دنیا رقابت کنید و به یک قهرمان تبدیل شوید.

کنترل های ساده تک حرکتی

به روی صفحه ضربه بزنید تا توپ را محکم بزنید و پرواز توپ را در پارک تماشا کنید! از پرتاب های بد دوری کرده و زمان بندی خود را دقیق کنید تا در بهترین زمان به توپ ضربه بزنید. کنترل های ساده و بخش های کوتاه گیم پلی به شما اجازه می دهد تا در هر جا و هر زمانی بازی کنید!

با دوستان خود بازی کنید

می توانید همزمان با دوستان خود در فیسبوک چند مسابقه برگزار کنید! اکانت فیسبوک خود را در بازی وارد کنید تا بتوانید دوستان خود را در بازی ببینید و آنها را به مبارزه دعوت کنید.

چالش لیگ بزرگ

آماده چالش لیگ بزرگ شوید! در حین بازی بر اساس وضعیت فعلی و آمار بازیکنان تصمیم گیری کنید و در محیط واقعی سه بعدی بر هر اینینگ تسلط کامل را پیدا کنید. در این بازی تمام استراتژی های واقعی موجود است. گیم پلی این بازی بسیار جذاب و با کیفیت است.

همراه نسخه مود ورژن ۱٫۲٫۲