Doom 3 : BFG Edition

قیمت فوق العاده بالای ۹٫۹۹ دلار در گوگل پلی استور!

امتیاز ۴٫۴ ستاره در گوگل پلی استور!

نسخه فول خریداری شده بازی!

Doom 3 : BFG Edition یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی می باشد که در گوگل پلی با قیمت بسیار بالای ۹٫۹۹ دلار به فروش می رسد و اکنون جدیدترین نسخه آن را برای شما قرار داده ایم. اتفاقات این بازی در سال ۲۱۴۵ بر روی اولین مرکز تحقیقات بر روی مریخ رخ می دهد. آزمایش خطرناکی کرده اید و نتیجه آن بوجود آمدن هیولاهایی وحشتناک می باشد. اکنون هیچ راهی برای متوقف کردن آنها ندارید به جز کشتار دست جمعه آنها که کار بسیار دشواری است.

این نسخه از بازی نسخه کاملا رسمی آن می باشد و آن را همزمان با انتشار در گوگل پلی در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده ایم. در این نسخه از بازی شاهد پیشرفت چشمگیر گرافیکی می باشید و دیگر نیاز نیست نگران مشکل دید در گوشه های تاریک باشید زیرا تمامی مشکلاتی که نسخه های غیر رسمی پیش از این داشته اند در این نسخه از بازی برطرف شده است و پیشرفت های چشمگیری داشته است. در این بازی شما شاهد اضافه شدن مراحل جدید، بهبود گیم پلی، اضافه شدن مکان ها و ماموریت های جدید، دشمنان با هوش مصنوعی بالاتر و … می باشید که بدون شک شما را شگفت زده خواهند کرد.

ماموریت های چالش برانگیز جدید!

نسخه سوم بازی دوم شامل ماموریت های بسیار جدیدی می باشد و فصل جدیدی در این نسخه از بازی اضافه شده است که در کنار داستان درگیر کننده و گرافیکی بی نظیر و کنسولی بدون شک پلیر را در جای خود ثابت نگه می دارد و تا اتمام بازی شگفت زده خواهید ماند!

مجموعه نهایی

این نسخه از بازی برای کنسول دستی انویدیا شیلد طراحی و ساخته شده است اما ممکن است بر روی سایر گوشی ها و تبلت های اندروید با پردازنده قدرتمند و سخت افزار قوی نصب و اجرا شود!

نیاز به اتصال به اینترنت در هنگام اجرای بازی!

برای سیو بازی و مرحله و همچنین دستاوردهای خود نیاز است اتصال به اینترنت شما در همه زمان ها در هنگام بازی برقرار باشد و به گوگل پلی گیم متصل باشید!

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این نسخه از سری بازی های دوم را از دست ندهید! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!