نبرد قهرمانان تنها بازی کارتی رسمی از دنیای مارول است که شامل مرد عنکبوتی، آدم آهنی، هالک و خیلی های دیگر می شود. یک تیم فوق العاده از شخصیت های مارول تشکیل داده و با بازیکنانی از سراسر دنیا مبارزه کنید. ابر قهرمانان خود را که به وسیله هنرمندان مارول طراحی شده اند، ارتقا دهید و تقویت کنید.

هیدرا و دیگر شخصیت های شرور دارن از ایزو ۸ مرموز برای تغییر توازن قدرت به نفع خود استفاده می کند. به عنوان مامور سازمان شیلد، وظیفه شما این است که تیمی از ابر قهرمانان را جمع کنید، معمای ایزو ۸ را فاش کرده و با قدرتمند ترین گروه شخصیت های شرور در تاریخ مبارزه کنید. با تنوع بالای این بازی و آپدیت های پی در پی، از این بازی لذت ببرید.

شما می توانید در این بازی از ابر قهرمان هایی مانند مرد عنکبوتی، کاپیتان آمریکا، بیوه سیاه، هاکی، تور، آدم آهنی استفاده کرده و با دشمنان شرور قدرتمند مبارزه کنید. این بازی در عین سادگی بسیار جذاب و لذت بخش بوده و با کار طراحی بی نظیر و اصیل خود، اوج هیجان را برای شما به ارمغان خواهد آورد. شما می توانید در این بازی با دوستان خود و دیگر بازیکنان یک تیم را تشکیل داده و با دیگر بازیکنان از سراسر دنیا مبارزه کنید.

ویژگی های اصلی بازی:

– شامل شخصیت های مارول از جمله آدم آهنی، مرد عنکبوتی، تور، هالک، کاپیتان آمریکا، بیوه سیاه و هاکی.

– نبرد های کارتی سریع و پر هیجان! دسته خاصی از کارت ها را جمع کنید تا شخصیت های شرور مارول را شکست دهید.

– طراحی عالی به دست هنرمندان مارول از جمله الکسی بریکلوت، برنده جایزه آیزنر سایمون بیزلی و فرانچسکو ماتینا.

– آپدیت های پی در پی، با کارت ها و رویداد های جدید که به صورت پیوسته اضافه می شوند.

– با دیگر بازیکنان متحد شوید تا دشمنان قدرتمند را شکست دهید.

– گیم پلی جذاب و هیجان انگیز

اجرا بازی فقط به صورت آنلاین

جدیدترین نسخه بازی