تا چه قدر حاضرید به اعماق سیاه چال بروید؟ سیاه چال های بی پایان را جستجو کنید و با مبارزه و شکست دادن هیولا های مختلف که می خواهند شما را برای صبحانه بخورند، به گنج برسید. یادگیری و انجام بازی غارت سیاه چال بسیار ساده است و تقریبا سناریو آن مشابه با سناریو کرالر در سیاه چال است.

در این بازی ۴ شخصیت مختلف وجود دارد که هر کدام از آنها توانایی ها و مهارت های خاص خود را دارند. شما باید این قهرمانان را در سیاه چال های تاریک و ترسناک راهنمایی کنید و از سد هیولاهایی بگذرید که تشنه به خون شما هستند. باید در این سیاه چال های تاریک، از ویژگی های خاص هر کاراکتر به موقع و به بهترین نحو استفاده کنید تا بتوانید هیولا های مخوف را شکست دهید. کاراکتر خود را تقویت کنید، به دنبال گنج بروید و از همه مهمتر، تا هر چه قدر می توانید زنده بمانید. هرچه به عمق بیشتری از سیاه چال بروید، پاداش های بهتری منتظر شما خواهند بود! این بازی بسیار جذاب، هیجان انگیز و در عین حال فکری است. مانند تمام بازی های سبک نقش آفرینی، شما دارای اختیار زیادی هستید و بازه بسیار گسترده ای از انتخابات و اتفاقات مختلف در روبروی شما قرار دارد. این بازی با گیم پلی جذاب، بی پایان و هیجان انگیز خود، شما را مدتها سرگرم خواهد کرد.

ویژگی های Dungeon Loot – Dungeon Crawler:

– بازی عالی برای استراحت های کوتاه، گیم پلی سریع و اعتیاد آور و پر هیجان

– ۴ شخصیت با مهارت ها و گیم پلی خاص خود

– گیم پلی بی پایان با سیاه چال هایی که به صورت تصادفی تولید می شوند

– از شخصیت هایتان که دارای مهارت ها و توانایی های منحصر به فرد هستند، استفاده کنید تا هرچه قدر که می توانید زنده بمانید.

– باگ مهارت زنده کردن راهب بر طرف شد