Ouija Game

۳٫۹۹ دلار قیمت در گوگل پلی!

ساخته شده بر اساس فیلم ترسناکی با همین عنوان!

Ouija Game یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که چندی پیش فیلم آن منتشر شد و در سبک ترسناک توانست جوایز بسیاری را کسب کند. اکنون بازی اندروید این عنوان بی نظیر در گوگل پلی منتشر شده است و با قیمت ۳٫۹۹ دلار در گوگل پلی استور به فروش می رسد که ما امروز در اندرویدکده نسخه فول و خریداری شده آن را قرار داده ایم.

در این بازی سوال های بسیاری برای شما پیش آمده است و شما باید با استفاده از رازها و ترفندهایی که قبلا مطالعه کرده اید جواب آنها را پیدا کنید. شما باید وارد دنیایی دیگر شوید، دنیای ارواح! بله درست است شما در این بازی باید به مهم ترین و اساسی ترین سوال خود یعنی اینکه عموی شما گنجینه بزرگ خود را در کجا پنهان کرده است پاسخ دهید. باید با استفاده از جعبه قدیمی که اویجا نام دارد روح احضار کنید و جواب سوالات خود را از او بپرسید. همچنین در این بازی می توانید سوالات بسیار دیگری نیز از ارواح بپرسید و به عنوان یک جنبه سرگرمی بی نظیر از این بازی استفاده نمایید!

آیا ارواح جواب همه چیز را می دانند؟ آیا آنها می خواهند شما موفق باشید و به چیزهایی که می خواهید دست یابید؟ هیچ چیز مشخص نیست، حتی مشخص نیست که آنها راست می گویند یا خیر پس زیاد به آنها اعتماد نکنید!

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!