آموزش برنامه نویسی اندروید – جلسه اول

آموزش برنامه نویسی اندروید –  جلسه اول

آموزش برنامه نویسی اندروید
در این درس نحوه نصب ابزارهای مختلفی که مورد نیاز برنامه نویسی اندروید هست رو مرور خواهیم کرد. در وحله اول خواهید دید که چه ابزارهایی نیاز دارید سپس با نحوه دانلود اندروید اس دی کی آشنا خواهید و فرق آن را با اندروید استودیو باندل خواهید دید و بعد از اس دی کی اندروید را نصب خواهیم کرد و با محیط مدیریتی آن آشنا خواهید شد سپس اندروید استودیو باندل را نصب میکنیم و از اس دی کی موجود در آن استفاده خواهیم برد همچنین یادخواهید گرفت که چگونه محیط اینتلی چی آیدیا خودتا را با اندروید اس دی کی هماهنگ کنید و بعد از هماهنگ کردن محیط توسعه خواهید دید که چطور میتوان یک ماشین مجازی درست برای خودتان درست کنید.

این قسمت رایگان میباشد

برای اطلاع از کلاسهای آموزش برنامه نویسی اندروید میتوانید به این صفحه مراجعه نمایید

جلسه اول آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه دوم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه سوم اموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه چهارم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه پنجم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه ششم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه هفتم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه هشتم آموزش برنامه نویسی اندروید

آموزش برنامه نویسی اندروید – دوره مقدماتی – جلسه پانزدهم

آموزش برنامه نویسی اندروید – دوره مقدماتی – جلسه پانزدهم

این قسمت غیررایگان میباشد

لینک خرید و پرداخت اینترنتی

در این قسمت با مفهوم لیست ها آشنا خواهید شد. لیست مفهوم انتزاعی هستند که کار با آرایه ها را در زبانهای برنامه نویسی شی گرا مانند جاوا راحتتر میکنند. در این فیلم یادخواهید گرفت که چگونه میتوانید عملیات چهارگانه ایجاد کردن/خواندن/آپدیت کردن و حذف کردن در لیستها را انجام دهید همچنین با یک حلقه جدید که مخصوص کلاس ها و یا همان نوع داده های رفرنس هست آشنا خواهید شد به نام extended for. همچنین یک مثال عملی کوچک از تلفیق  یک کلاس کمی پیچیده با لیست را خواهید دید.

حجم دانلود : ۵۵ مگابایت

مدت زمان درس: ۲۱دقیقه و ۲۷ ثانیه

قیمت ۱۵۰۰ تومان

قابل اجرا برروی کامپیوتر شخصی/تلویزیون/تبلت و موبایل

رزولوشون : ۱۲۸۰در۷۲۰

دقت کنید برای بهتر دیدن ویدئوها بهتر است که از رزولوشونهایی مانند ۱۴۴۰در۹۰۰ و یا ۱۲۸۰در۸۰۰ و یا بالاتر استفاده نمایید.

آموزش برنامه نویسی اندروید – دوره مقدماتی – جلسه چهاردهم

آموزش برنامه نویسی اندروید – دوره مقدماتی – جلسه چهاردهم

این قسمت غیررایگان میباشد

لینک خرید و پرداخت اینترنتی

طی یکسری تصمیم گیریهایی که داشتیم تصمیم بر این شد که تمامی ویدئوها بدون نیاز به هیچ نرم افزار اضافه در دسترس علاقمندادن قرار بگیرد . دوستانی که تا بحال خرید کرده به مرور فایلهای فیلم را برایشان ایمیل میکنیم لطفاً ایمیل نزنید چون لیست تمامی فروشها و مشترکین در اختیارمون هست و اینکار را به مرور انجام خواهیم داد

در این اسکرین کست با مفهوم خطایابی در  برنامه نویسی  جاوا آشنا خواهید شد مفهموم خطایابی وقتی کارآیی پیدا میکند که بخواهیم از کابر داده بگیریم و یا برنامه در یک محیط کنترل نشده باید اجرا شود در این شرایط ما باید جلوی خطاهای احتمالی را بگیریم همچنین در این درس با یک روش ورود اطلاعات از طریق کنسول آشنا خواهید شد و خواهید دید که چطور میتوان از کاربر دیتا گرفت و در یک شرایط کنترل شده ورودیهای کاربر را در مورد خطا کنترل کرد.

حجم دانلود : ۷۵ مگابایت

مدت زمان درس: ۲۹دقیقه و ۵۰ ثانیه

قیمت ۱۵۰۰ تومان

قابل اجرا برروی کامپیوتر شخصی/تلویزیون/تبلت و موبایل

رزولوشون : ۱۲۸۰در۷۲۰

دقت کنید برای بهتر دیدن ویدئوها بهتر است که از رزولوشونهایی مانند ۱۴۴۰در۹۰۰ و یا ۱۲۸۰در۸۰۰ و یا بالاتر استفاده نمایید.

دانلود هک بازی Clash of Clans اندروید با برنامه Xmod v1.3.1

دانلود هک بازی Clash of Clans اندروید با برنامه Xmod v1.3.1

جدیدترین نسخه برنامه Xmod سازگار با آپدیت جدید بازی کلش

تنها برنامه موجود هک کلش آف کلنز

بدون هرگونه خطر بن شدن و بسته شدن پروفایل

برای اولین بار در سایت های ایرانی با آموزش گام به گام 

اگر شما هم هر روز زمان زیادی برای بازی Clash Of Clans صرف می کنید  و از طرفداران پر و پا قرص این بازی مهیج هستید ، این برنامه هک حتما به کارتان می آید.

ممکن است در اینترنت و سایت های مختلف ایرانی و خارجی و سایت های ویدوئی راه ها و برنامه های زیادی را برای هک کردن این بازی محبوب دیده باشید ، اما توجه داشته باشید که همه این برنامه ها و حقه ها ممکن است در ابتدا کارساز باشند و واقعی به نظر برسند اما بعد از آپدیت شدن بازی و آمدن نسخه جدید سرور بازی شما را متقلب تشخیص داده و سریعا بن یا جریمه خواهید شد و به احتمال زیاد پروفایل شما موقتی یا برای همیشه بسته خواهد شد. مطمئنا هیچ کدام از شما دوستان دوست ندارید که  بازی را از اول آغاز کنید و وقتی را  که صرف کرده اید هدر دهید ، پس قاعدتا استفاده از هیچ یک از این تقلب ها را به شما پیشنهاد نمی کنیم.

اما امروز نرم افزاری کاملا امن و مطمئن را به شما آموزش خواهیم داد که در آن خبری از جم چند هزار تایی یا ساختمان های آخرین لول نیست اما مطمئنا شما را در پیش بردن هر چه سریعتر  روستای خود کمک خواهد کرد.

اگر شما هم دوست دارید از دوستان و آشنایان خود در بازی کلش پیشی بگیرید و غارت خود را چند برابر افزایش دهید ، این نرم افزار را  حتما به شما توصیه می کنیم.

ویژگی های کلیدی این برنامه :

  • این هک به شما این امکان را می دهد تا شما در هنگام سرچ کردن برای حمله ، کسانی را پیدا کنید که منابعشان از حد معمولی که شما تعیین می کنید بیشتر باشد. (برای مثال بیشتر از ۹۰۰۰۰ سکه یا الیکسیر)
  • با این هک می توانید به هر کسی که می خواهید حمله کنید.
  • با این هک وقتی که از بازی خارج می شوید به شما حمله نخواهد شد.

توجه داشته باشید که : برای استفاده از این برنامه حتما گوشی شما باید روت شده باشد.

برای دانلود این برنامه و آموزش استفاده از آن به ادامه مطلب مراجعه کنید .

 

آموزش برنامه نویسی اندروید – دوره مقدماتی – جلسه سیزدهم

آموزش برنامه نویسی اندروید – دوره مقدماتی – جلسه سیزدهم

این قسمت غیررایگان میباشد

لینک خرید و پرداخت اینترنتی

در این ویدئو با مفهوم سازنده ها در برنامه نویسی جاوا آشنا خواهید شد بطور کلی تابع سازنده و یا همان constructor تابعی هست که هنگام ساخت یک نمونه از کلاس اجرا میشود در این مبحث همچنین با مفهوم زنجیر کردن سازنده ها و استفاده از آنها نیز آشنا خواهید شد بعد از این مبحث در مورد فیلدها صحبت خواهیم کرد و اینکه چطور میتوان در مقابل تغییرات آنها فیلتر گذاشت که اصطلاحاً به این فیلتر میگونید خاصیت  و یا همان porperty بطور کلی دو گونه خاصیت در جاوا وجود دارد خواندنی و نوشتنی.

 

حجم دانلود : ۴۳ مگابایت

مدت زمان درس: ۱۴دقیقه و ۳۲ ثانیه

حداقل سیستم عامل : windows xp

قیمت ۱۰۰۰ تومان

رزولوشون : ۱۲۸۰در۷۲۰

آموزش برنامه نویسی اندروید – دوره مقدماتی – جلسه دوازدهم

آموزش برنامه نویسی اندروید – دوره مقدماتی – جلسه دوازدهم

این قسمت غیررایگان میباشد

لینک خرید و پرداخت اینترنتی

در این درس با مفهموم آبستره و یا انتزاعی و همچنین مفهموم اینترفیس یا پروتکل در برنامه نویسی شی گرایی آشنا خواهید شد.

تعریف کلی انتزاعی بودن :

به این معنا است که بخشی از یک موجودیّت یک مفهوم را که میان همهٔ وارثان مشترک است، پیش تعریف کنیم. این توانایی منجر به داشتن نگاه مشابه به موجودیّت‌های مشابه می‌گردد.

تعریف کلی اینترفیس :

مجدداً به مثال ماشین باربری بر می‌گردیم و این بار، یک ماشین سواری را تعریف می‌کنیم. ماشین سواری شیئی است که چهار چرخ، یک ترمز، یک پدال گاز و یک صندوق عقب دارد. این تعریف به تعریف ماشین باربری بسیار شبیه‌است. به عبارت دیگر ما به یک تعریف جدید می‌رسیم: خودرو. خودرو وسیله‌ای است که چهار چرخ، یک ترمز، یک پدال گاز دارد. پس از این به بعد تعریف ماشین باربری و ماشین سواری خیلی ساده‌تر می‌شود.

ماشین باربری، خودرویی است که محلی برای قرار دادن بار داشته باشد و ماشین سواری خودروییاست که صندوق عقب داشته باشد.

اگر کسی به درب کارخانه مراجعه کند و بگوید که ‘خودرو’ می‌خواهد، چیزی دریافت نمی‌کند. خودرو یک تعریف انتزاعی است، برای تعریف خودرو شیء وجود ندارد پس مشتری تنها می‌تواتند ماشین باربری یا ماشین سواری بخواهد.
کارواش را در نظر می‌گیریم. این کارواش خودرو را تمیز می‌کند و دیگر به طور جزئی عنوان نمی‌کند که کدام نوع خودرو را تمیز می‌کند. به عبارت دیگر نوع خودرو برای کارواش مهم نیست.
وقتی شخصی قصد اجاره خودرویی دارد، و می‌خواهد جنسی را حمل کند در هنگام تماس با متصدی کرایه ماشین می‌گوید: «اگر خودرو شمااز نوع باربری است، برای من ارسال کنید»، ولی اگر قصد جابجا شدن را دارد می‌گوید: «برای من یک ماشین سواری بفرستید.»

در زبان‌های برنامه نویسی شیءگرا نیز اشیاء مختلفی وجود دارند که تعریف آنها تکمیل کننده یکدیگر است، به عبارت دیگر اشیا از یکدیگر ارث بری می‌کنند. برخی از تعاریف کاملاً عام است و نمی‌توان از آنها نمونه شیئی ساخت و تنها تعریف هستند. به این تعاریف Interface گفته می‌شود.

حجم دانلود : ۸۰مگابایت

مدت زمان درس: ۳۱دقیقه و ۲ ثانیه

حداقل سیستم عامل : windows xp

قیمت :  ۱۵۰۰تومان

رزولوشون : ۱۲۸۰در۷۲۰

آموزش برنامه نویسی اندروید – دوره مقدماتی – جلسه یازدهم

آموزش برنامه نویسی اندروید – دوره مقدماتی – جلسه یازدهم

این قسمت غیررایگان میباشد

 مفهوم چندریختی ویژگی است که به رابط‌ها امکان می‌دهد تا برای گروهی از عملیات‌ها مورد استفاده قرار گیرند. در این مقاله مفهوم چندریختی از طریق دو مفهوم متدهای Override (توابع مجازی)و Overload شده پشتیبانی می‌شود. ما با بررسی این دو مفهوم در پی نشان دادن تاثیر مفهوم چندریختی روی برنامه نویسی شیء گرا خواهیم بود. روش به کار برده شده در این تحقیق از طریق مطالعه منابعی از جمله کتب مرتبط با برنامه نویسی، راهنمای برنامه‌های شیء گرا و اجرای برنامه‌هایی با ماهیت چندریختی می‌باشد. با توجه به مطالب ارائه شده در این مقاله می‌توان گفت که مفهوم چندریختی یکی از سه اصول مهم در برنامه نویسی شیء گرا می‌باشد. درنتیجه مفاهیم نهان سازی و وراثت به همراه مفهوم چندریختی سه پایهٔ اصلی برنامه نویسی شی ء گرا را تشکیل می‌دهند. کلمات کلیدی: چندریختی، Overload ، Override و متد.

چندریختی به معنای چندین شکل از یک متد است. مفهوم چندریختی اغلب به وسیلهٔ عبارت« یک رابط، چند متد» بیان می‌شود. این بدین معناست که این امکان وجود دارد که یک رابط عمومی برای گروهی از فعالیت‌های مرتبط به هم طراحی شود.

در برنامه‌های شیء گرا مانند جاوا، این امکان فراهم شده تا دو و یا بیش از دو متد همنام در یک کلاس تعریف نمود، مشروط بر اینکه تعریف پارامترهای آن متفاوت باشد. در این موارد متدها Overload می‌شوند. از چندریختی به منظورتعیین انواع مختلف متدهای پویا، در زمان اجرا استفاده می‌شود. که این یکی از قدرتمندترین امکاناتی است که چندریختی به وجود می‌آورد.

چنانچه نام و امضای متدی از یک زیر کلاس(در ساختار سلسله مراتبی کلاس‌ها) با نام و نوع امضای متدی از فوق کلاسش یکسان باشد، در آن صورت متد موجود در زیر کلاس، متد موجود در فوق کلاسش را Override می‌کند.

مفاهیم Overload وOverride کردن متدها از جمله مفاهیمی هستند که چندریختی بر پایهٔ آن‌ها بنا می‌شود.

حجم دانلود : ۴۰مگابایت

مدت زمان درس: ۱۴دقیقه و ۳۴ ثانیه

حداقل سیستم عامل : windows xp

قیمت : ۱۰۰۰ تومان

رزولوشون : ۱۲۸۰در۷۲۰

دقت کنید برای بهتر دیدن ویدئوها بهتر است که از رزولوشونهایی مانند ۱۴۴۰در۹۰۰ و یا ۱۲۸۰در۸۰۰ و یا بالاتر استفاده نمایید.

برای خرید این مجموعه کافیست در این آدرس ثبت نام کنید و سفارش خرید خود را انجام دهید سپس یک ایمیل از طرف سیستم برای شما ارسال میشود دستورالعل استفاده از نرم افزار نیز در ایمیل وجود دارد.

***

همچنین میتوانید این نرم افزار پخش را جداگانه دانلود کنید

***

دستورالعمل استفاده از نرم افزار نیز در این آدرس در دسترس هست

——————————————–

برای اطلاع از کلاسهای آموزش برنامه نویسی اندروید میتوانید به این صفحه مراجعه نمایید

جلسه اول آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه دوم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه سوم اموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه چهارم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه پنجم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه ششم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه هفتم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه هشتم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه نهم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه دهم آموزش برنامه نویسی اندروید

آموزش برنامه نویسی اندروید – دوره مقدماتی – جلسه دهم

آموزش برنامه نویسی اندروید – دوره مقدماتی – جلسه دهم

خب بالاخره انتظارها به پایان رسید, ابتدا پوزش میطلبم از همه خوانندگان محترمی که این سری آموزشها را دنبال میکردند دلیل اینهمه تاخیر ایجاد یک بستر یکپارچه آموزشی بود که بنده و همکارانم در اندرویدکده آن را آماده نموده ایم البته این محیط بدون اشکال نیست اما انشالله با پیشتیبانی شما عزیزان آن را تکمیلتر و بهتر خواهم کرد.

دلیل این یکپارچگی را انشالله در آینده نه چندان دور خواهید فهمید ما بغیر از آموزشهای جاوا, آموزشهای دیگری نیز داریم که بزودی از طریق نرم افزار مخصوص سرزمین فناوری در دسترس خواهد بود.

 به پاس اعتمادی که دوستان و عزیزان به ما داشتند سه نفر اولی که این مجموعه را از ما خریدند بعنوان یادگاری و قدردانی ۵ ویدئو آینده بطور رایگان به این عزیزان اهدا خواهد شد

آقای فروزنده – ۳شماره آخر موبایل ۰۶۶

سرکار خانم افرا – ۳شماره آخر موبایل ۸۱۲

آقای دیانی – ۳شماره آخر موبایل ۳۱۲

 همیشه منتظر خبرهای خوب از طرف ما باشید ;-)

این قسمت غیررایگان میباشد

در این درس با مبحث پنهان سازی آشنا خواهید شد بطور کلی تعریف ساده پنهان سازی به معنای مخفی کردن میباشد که در مبحث شی گرا به معنای پنهان کردن پیچدگی سازوکار درونی یک کلاس میباشد.

کپسوله سازی، مخفی‌سازی (Encapsulation)، یا لفافه‌بندی، به این مفهوم اشاره دارد که باید بعضی خصوصیات یا رفتارهای شیء را از دید دیگران پنهان کرد. فرض کنید شما به عنوان یک راننده می‌خواهید اتومبیل شخصی تان را روشن کنید و به محل کارتان عزیمت کنید سوییچ را بر می‌دارید، استارت می‌زنید و با فشار آوردن به پدال‌های گاز و ترمز و چرخش فرمان و … به محل کارتان خواهید رسید. در طول این مسیر در اتومبیل شما به عنوان یک شیء اعمال مختلفی در حال انجام بود. مثلاً لنت ترمز به دیسک چرخ برخورد می‌کرد و باعث کم شدن سرعت می‌شد یا شمع‌ها شروع به جرقه زدن در زمانی بخصوصی می‌کردند. حال فرض کنید که عمل مخفی سازی وجود نداشت و شما مجبور بودید که جرقه زدن شمعها را کنترل می‌کردید و به سیستم سوخت رسانی در موقع لزوم دستور می‌دادید که سوخت را بداخل سیلندرها ارسال کند و… یا هیچ‌گاه به مقصد نمی‌رسیدید! یا سالم نمی‌رسیدید!

عمل مخفی سازی باعث می‌شود که اشیاء بدون آنکه از چگونگی کارکرد یکدیگر اطلاع داشته باشند با هم کار کنند.

همچنین با اصول اولیه وراثت نیز در این ویدئو آشنا خواهید شد تعریف اولیه وراثت :

وراثت یا ارث بری (Inheritance) از مفاهیم اساسی برنامه نویسی شیءگراست. هر شیء یک نمونه از یک کلاس است و هر کلاس می‌تواند از کلاس یا کلاسهای دیگری مشتق شده باشد (خواص متدها یا رویدادهای کلاس‌های دیگر را به ارث ببرد). در یک مثال ساده می‌توان اتومبیلی را در نظر گرفت که برای جلوگیری از بازنویسی خواص عمومی اتومبیل شامل: چهار چرخ، متدهای حرکت چرخ، متد چرخاندن فرمان، فرمان، بدنه، در و غیره، می‌توان یک کلاس پایه از اتومبیل ایجاد کرد سپس مثلاً برای اتومبیل زانتیا مدل C۵ یک کلاس جدید ایجاد کرده که خواص، متدها و رویدادهای عمومی اتومبیل را داشته باشد و فقط برای خواص، متدها و رویدادهای جدید این اتومبیل کد نوشته شود. این ویژگی باعث صرفه‌جویی در نوشتن کد و تا حدودی تضمین صحت کد موجود می‌شود. به عنوان مثال اگر کلاس پایه مشکلی داشته باشد فقط کافی است کلاس پایه تغییر داده شود و در تمامی کلاس‌هایی که از این کلاس پایه ویژگی‌ای ا به ارث برده‌اند این تغییر اعمال خواهد شد.

حجم دانلود : ۷۰مگابایت

مدت زمان درس: ۲۵دقیقه و ۵۳ ثانیه

قیمت : ۱۵۰۰ تومان

این نرم افزار برروی ویندوزهای xp و بالاتر اجرا خواهد شد

رزولوشون : ۱۲۸۰در۷۲۰

برای خرید این مجموعه کافیست در این آدرس ثبت نام کنید و سفارش خرید خود را انجام دهید سپس یک ایمیل از طرف سیستم برای شما ارسال میشود دستورالعل استفاده از نرم افزار نیز در ایمیل وجود دارد.

***

همچنین میتوانید این نرم افزار پخش را جداگانه دانلود کنید

***

دستورالعمل استفاده از نرم افزار نیز در این آدرس در دسترس هست

——————————————–

برای اطلاع از کلاسهای آموزش برنامه نویسی اندروید میتوانید به این صفحه مراجعه نمایید

جلسه اول آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه دوم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه سوم اموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه چهارم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه پنجم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه ششم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه هفتم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه هشتم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه نهم آموزش برنامه نویسی اندروید

دانلود بازی ماشین سواری کلاسیک Beam NGC Classics v1.0 اندروید – همراه دیتا

دانلود بازی ماشین سواری کلاسیک Beam NGC Classics v1.0 اندروید – همراه دیتا

استودیو بازی سازی WELG که بازی های معروف بسیاری منتشر کرده است این بار یک بازی با موضوعی جدید و متفاوت ساخته و در پلی استور عرضه کرده است.

Beam NGC Classics یک بازی کلاسیک مخصوص علاقمندان به اتوموبیل های کلاسیک می باشد. در این بازی زیبا شما بدنه اتوموبیل های کلاسیک را در یک فضای سه بعدی و HD مورد بررسی قرار می دهید. علاوه بر بدنه اتوموبیل های کلاسیک شما می توانید در این بازی اجزای داخلی مانند موتور، ترمزها، تایرها و دیگر اجزای ماشین را مورد بررسی قرار دهید.

استودیو بازی سازی WELG که بازی های معروف بسیاری منتشر کرده است این بار یک بازی با موضوعی جدید و متفاوت ساخته و در پلی استور عرضه کرده است.

ویژگی ها:

- اتوموبیل های انهدام پذیر

- گرافیک کنسول

- فیزیک واقع گرایانه

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا و بی نظیر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

آموزش برنامه نویسی اندروید – دوره مقدماتی – جلسه نهم

آموزش برنامه نویسی اندروید – دوره مقدماتی – جلسه نهم

آموزش برنامه نویسی اندروید
در این درس مروری خواهیم داشت بر انواع سطوح دسترسی در جاوا که لازمه دانستن یکی از خواص شی گرا در برنامه نویسی اندروید هست همچنین با کلید واژه this و کلیدواژه static آشنا خواهید شد همچنین یاد خواهید گرفت که چطور میتوان یک نمونه از یک کلاس ساخت و از آن استفاده برد.
برنامه‌نویسی شیءگرا (به انگلیسی Object-Oriented Programming مخفف OOP) یک شیوه برنامه نویسی است که ساختار یا بلوک اصلی اجزای آن، شی‌ها می‌باشند. در واقع در این شیوه برنامه نویسی، برنامه به شیء گرایش پیدا می‌کند. به این معنا که داده‌ها و توابعی که قرار است بر روی این داده‌ها عمل کنند، تا حد امکان در قالبی به نام شی در کنار یکدیگر قرار گرفته، جمع‌بندی شده و یک واحد (شی) را تشکیل داده و نسبت به محیط بیرونِ خود، کپسوله می‌شوند و از این طریق، توابع بیگانهٔ خارج از آن شی، دیگر امکان ایجاد تغییر در داده‌های درون آن شی را ندارند. به طور مثال حساب بانکی شما که شامل مشخصات فردی شما و میزان سپردهٔ شما در بانک است، تشکیل یک شی را می‌دهند و به دلیل دارا بودن ویژگی کپسوله، امکان دستکاری در میزان سپرده یا مشخصات شما، توسط دیگران وجود ندارد. از دیگر ویژگی‌های برنامه نویسی شی گرا، پیچیدگی کم، هزینه کم، امکان گسترش سریع برنامه با خطای کمتر نسبت به سایر پارادیام‌های برنامه نویسی است.

برای اطلاع از کلاسهای آموزش برنامه نویسی اندروید میتوانید به این صفحه مراجعه نمایید

جلسه اول آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه دوم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه سوم اموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه چهارم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه پنجم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه ششم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه هفتم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه هشتم آموزش برنامه نویسی اندروید

آموزش برنامه نویسی اندروید – دوره مقدماتی – جلسه هشتم

آموزش برنامه نویسی اندروید – دوره مقدماتی – جلسه هشتم

آموزش برنامه نویسی اندروید
در این درس مروری خواهیم داشت به فلسفه کلاس و اینکه چطور میتوان یک کلاس در جاوا درست کرد.
در مهندسی نرم‌افزار و مهندسی دانش کلاس نقشهٔ نوعی و مشترک برای گروهی از اشیاء است که ویژگی‌های مشترکی داشته، و رفتارهای مشترکی از خود نشان می‌دهند. درواقع، کلاس‌ها انواعی هستند که شخص برنامه‌نویس، خود می‌تواند، آن‌ها را برای حل مسئله‌های دنیای واقعی طراحی کند، و حاوی تعریف‌های لازم برای دو عنصر اساسی زیر می‌باشند:
• داده‌ها، یا صفات
• عملیات، یا روش‌ها
اشیاء نمونه‌هایی هستند که به هنگام اجرا از روی نقشهٔ ارائه شده به‌وسیلهٔ کلاس ایجاد می‌شوند. می‌توان گفت همان‌طور که متغیر نمونه‌ای از انواع اولیه است، شیء نمونه‌ای از کلاس است.
برنامه‌نویسی شیءگرا، داده‌ها (خواص) و متدها (رفتارها) را در بسته‌هایی به نام کلاس محصور می‌کند. کلاس‌ها دارای خاصیت کپسوله سازی هستند. این بدان معناست که اشیاء می‌دانند که چگونه از طریق رابط‌های تعریف‌شده با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. معمولاً، اشیاء نباید از چگونگی پیاده‌سازی اشیاء دیگر مطلع باشند، به‌عبارت دیگر، جزئیات پیاده‌سازی در داخل خود اشیاء پنهان شده‌اند.

برای اطلاع از کلاسهای آموزش برنامه نویسی اندروید میتوانید به این صفحه مراجعه نمایید

جلسه اول آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه دوم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه سوم اموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه چهارم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه پنجم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه ششم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه هفتم آموزش برنامه نویسی اندروید

آموزش برنامه نویسی اندروید – دوره مقدماتی – جلسه هفتم

آموزش برنامه نویسی اندروید – دوره مقدماتی – جلسه هفتم

آموزش برنامه نویسی اندروید
در این قسمت با توابع و نوع تعریف تابع در برنامه نویسی اندروید و جاوا آشنا خواهید شد. به زبان ساده توابع برای حذف کارهای تکراری استفاده میشود , در این مبحث یک تابع ساده تعریف میکنیم و خواهیم دید که توابع بدون خروجی چگونه کار میکنند همچنین نحوه خروجی گرفتن و استفاده از خروجی توابع نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

برای اطلاع از کلاسهای آموزش برنامه نویسی اندروید میتوانید به این صفحه مراجعه نمایید

جلسه اول آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه دوم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه سوم اموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه چهارم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه پنجم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه ششم آموزش برنامه نویسی اندروید

آموزش برنامه نویسی اندروید – دوره مقدماتی – جلسه ششم

آموزش برنامه نویسی اندروید – دوره مقدماتی – جلسه ششم

آموزش برنامه نویسی اندروید
در این قسمت با دستورات کنترلی در جاوا آشنا خواهید شد, بوسیله این دستورات شما میتوانید هر نوع کاربردی که از کامپیوتر در ذهن دارید را پیاده سازی نمایید دستورات کنترلی در جاوا به سه دسته کلی دستورات شرطی,دستورات حلقه و دستورات پرشی تقسیم میشوند توجه داشته باشید این دستورات شما قادر خواهید بود که برنامه هایی تحت اندروید و جاوا تولید کنید که غیرخطی اجرا شوند بدین معنا که برنامه شما از این به بعد میتواند تاحدودی عملیات تصمیمگیری را انجام دهد و فقط به صورت خطی حرکت نکند.

برای اطلاع از کلاسهای آموزش برنامه نویسی اندروید میتوانید به این صفحه مراجعه نمایید

جلسه اول آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه دوم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه سوم اموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه چهارم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه پنجم آموزش برنامه نویسی اندروید

آموزش برنامه نویسی اندروید – دوره مقدماتی – جلسه پنجم

آموزش برنامه نویسی اندروید – دوره مقدماتی – جلسه پنجم

آموزش برنامه نویسی اندروید
در این قسمت با مفهوم آرایه ها آشنا خواهید شد, فرق آرایه و متغیر را خواهید فهمید چگونه میتوان یک آرایه در جاوا تعریف کرد و چطور میتوان از آن استفاده کرد. مدل حافظه آرایه به زبان ساده توضیح داده شده و همچنین چرا در برنامه نویسی اندروید از آرایه ها کمتر استفاده میشود را خواهید فهمید

از این به بعد تصمیم گرفتیم که از فرمت mkv برای ویدیوهای خود استفاده کنیم برای پخش این فرمت میتوانید از نرم افزار معروف vlc استفاده کنید و بر همین اساس فقط یک نوع ویدیو آپلود خواهد شد. البته aspect ratio اصلی حفظ نشده است و کمی تغییرات در کادر بندی فیلم مشاهده خواهید کرد در صورتی که مشکلی داشتید در این زمینه نظرات خود را بیان کنید با تشکر.

برای اطلاع از کلاسهای آموزش برنامه نویسی اندروید میتوانید به این صفحه مراجعه نمایید

جلسه اول آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه دوم آموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه سوم اموزش برنامه نویسی اندروید

جلسه چهارم آموزش برنامه نویسی اندروید

دانلود برنامه کنترل اندروید از طریق Wi-Fi با AirDroid – Best Device Manager v3.0.4 همراه آموزش تصویری

دانلود برنامه کنترل اندروید از طریق Wi-Fi با AirDroid – Best Device Manager v3.0.4 همراه آموزش تصویری

جدیدترین نسخه فقط در اندرویدکده

AirDroid یک برنامه برای اندروید می باشد که وای فای را جایگزین کابل usb می نماید. با استفاده از این نرم افزار می توانید به فرستادن پیام , انتقال فایل ها , دیدن عکس ها , آهنگ گوش کردن و … بپردازید. همگی بدون نیاز به نصب هرگونه نرم افزار روی کامپیوتر ! در ادامه مطلب با ما همراه باشید!